Vilka är ni?

Jag är SÅ nyfiken på vilka alla ni läsare är och jag vet ni som troget kommenterar, dagligen! Det älskar jag. jag älskar att läsa era kommentarer, jag kan ta allt.. Skriv precis vad ni tycker! Nu tog jag bort spelaren för att några störde sig på den tex. Jag vet att det finns så många fler av er som inte kommenterar så jag tänkte att ni kunde göra det nu. Jag vill speciellt veta vad det är jag skriver eller gör som vill att ni vill läsa min blogg och hur länge ni varit med mig och min blogg.

Om ni vill så kan ni skriva med:
- Namn
- Ålder
- Var ni bor
- Varför du läser min blogg
- Hur länge har du läst min blogg


Emma skriver:

Emma

15år

Vänersborg



Jag läser din blogg för att den är intressant och rolig att läsa.

2008-12-28 Kl: 16:02:48
Vendela skriver:

Jag heter Vendela,jag är 14 år,bor i lilla örebro,jag läser din blogg för den är intressant och det är kul att du dansar precis som jag =)

Jag kanske har läst din blogg i 2 månader kanske :))

2008-12-28 Kl: 16:03:16
URL: http://vendelalohaller.blogg.se/
Helena skriver:

Jag lägger typ aldirg kommentarer. Men kan ju göra dte nu då. är 17 och läser din blogg för hittade dig på thforumet/kenzas blogg. Är också ett troget th fan drf började jag läsa din blogg. Din blogg är faktisk tväldigt bar =)

2008-12-28 Kl: 16:07:35
Tina skriver:

- Namn: Tina

- Ålder: 21

- Var du bor: Piteå

- Varför du läser min blogg: den ger mig ett ljus i vardagen

- Hur länge har du läst min blogg: sen början av detta år

2008-12-28 Kl: 16:08:20
emmelie skriver:

- Emmelie

- 17 (1991)

- Stockholm

- För att den är intressant, du är grymt cool och dessutom ett fan av Tokio Hotel. Kan det bli bättre?

- Sen oj... Länge!

2008-12-28 Kl: 16:13:39
URL: http://emmelieholmberg.blogg.se/
p skriver:

Petra, är 17 år och bor i lilla Kramfors(ovanför sundsvall).

Det började med att jag kikade in lite då och då eftersom du,precis som jag, är ett TH-fan. Det är nog största anledningen.. Sen blev det så att jag började läsa dagligen då du verkligen bjuder på dig själv, och man blir glad av att läsa din blogg. Jag kan inte riktigt sätta fingret på det, men jag tror man har a hell of a good time tillsammans med dig! Och genom att läsa din blogg får man ju en inblick i ditt liv, och hur ett liv vid din sida skulle kunna vara. :)

Jag vill även passa på att tacka dig när jag ändå är inne på ämnet, för en jätte bra blogg och för att du är så öppen! // en trogen läsare (och även kommenterare ;))

2008-12-28 Kl: 16:20:03
URL: http://petriss.blogg.se/
Evelina skriver:

Hej Mirre :) Evelina heter jag, 16 år och bor mitt ute i ingenstans några mil utanför Göteborg. Jag har läst din blogg sen i våras tror jag :) Jag läser din blogg för att jag tycker att du skriver på ett så bra sätt och du verkar vara en sådan härlig människa :) Dessutom är du en bra förebild med tycker jag :)

Ha det finast

2008-12-28 Kl: 16:23:00
Anna skriver:

Hej!

Mitt namn är Anna och är 22 år (imorgon), bor i Helsingborg och det var väl lite det som gjorde att jag fastnade med att läsa din blogg, tror jag halkade in här första gången via Kenzas blogg. Men jag har läst din blogg i typ ett halvår nu tror jag :) Du skriver väldigt bra :) Kika gärna in på min blogg också och skriv något :P

2008-12-28 Kl: 16:26:04
URL: http://huliganen.blogg.se/
dilnaz skriver:

Nu jävlar får vi hoppas att det går att kommentera annars blir jag galen :)



Jag heter Dilnaz och jag fyller 12år om 26 dagar (nedräkning, ofc!). Jag bor i Skärholmen i Stockholm. Eller faktiskt i Vårberg som är en station ifrån Skärholmen men whatever. Jag är ganska pratglad som du kanske vet och brukar vara sarkastisk. Oftast. Jag älskar Tokio Hotel, och har börjat gilla Christina Aguilera och Rammstein tack vare dej! Jag började läsa din blogg vid Juni nångång och jag läser den för att du skriver sjukt bra och jag bara älskar din personlighet! Jag har sagt det förr och säger det igen.. Du är som en förebild!



Oj, nu blev det lite långt här va xD Som sagt. Jag är pratglad :D

2008-12-28 Kl: 16:27:26
URL: http://diilnaz.blogg.se/
Moeii skriver:

- Name: Moei

- Ålder: 18

- Var ni bor: Florida, US

- Varför du läser min blogg: Well, I found you through Kenza who's blog was randomly posted on some TH forum, but I love love your sense of style and I visit every few weeks to see what youre wearing.

- Hur länge har du läst min blogg: Not that long, a few months now.

2008-12-28 Kl: 16:33:44
Sissel S skriver:

Sissel

16 år

västra götaland

kul att läsa din blogg

Har nog läst din blogg sen i våras skulle jag tro

2008-12-28 Kl: 16:38:10
Sozita skriver:

Jag heter Soza och är 15 år gammal. Bor i Trollhättan som ligger nära göteborg och jag har läst din blogg i flera månader nu :)



Varför jag läser din blogg vet jag inte. Jag tror det började med dina TH-resor, men sen så blev det liksom en vana att kika in här dagligen och det du skriver är ju roligt att läsa för mig! Varför det är kul kan jag inte svara på; Jag tycker helt enkelt bara det! :D



Ska lova att kommentera oftare (A) ;)



kram!

2008-12-28 Kl: 16:40:45
Anonym skriver:

Jag är en tjej som är 16 år, bor nånstans uppe i norrland. Har läst din och din kompis Terese bloggar i typ ett år nu, SKITBRA båda två!!!!!!!:D

2008-12-28 Kl: 16:41:53
sara skriver:

sara, 20 år. Började läsa din blogg genom kenzas. sen fastnade jag. :)

2008-12-28 Kl: 16:42:21
Agnes skriver:

Hej Mirre! Jag heter Agnes och är 15 år. Jag bor i Sollentuna utanför Stockholm.

Jag har läst din blogg i ungefär ett halvår och läser den för att du är en spännande person, du åker till USA och på Tokio Hotel resor. Du är precis som jag ett Tokio Hotel fan och jag tycker det är intressant att läsa din blogg. Dessutom är du vacker! (misstolka inte) =)

2008-12-28 Kl: 16:45:38
URL: http://elvins.blogg.se/
ica skriver:

hallo :)



jag har läst din blogg sen innan sommaren ;) jag vet inte varför jag fastnade för den men den är rolig att läsa, du skriver på ett intressant sätt även när det inte finns mycket att skriva om.. :p

jag heter erica men alla kallar mig ica :p jag är 15 och bor i stockholm. jaa :p det var väl det ;)

jag älskar din stil också ;)

2008-12-28 Kl: 16:46:09
URL: http://icaslife.blogg.se/
Maja skriver:

1. Maja

2. 13 snart 14

3. Sundsvall

4. Den är SUPERBRA! =)=)

5. I ca 2 år

2008-12-28 Kl: 16:49:31
URL: http://majjjaa.blogg.se/
Isabelle skriver:

Namn: Isabelle, Bella, Izzie.. jag brukar skriva lite olika men det är samma person ;D

- Ålder: 18

- Var ni bor:Gööötet =)

- Varför du läser min blogg:

Jag tycker du är helgrym! Du har så cool stil och verkar ha så bra självfötroende och mycket kul som händer därför läser jag din blogg. Även just för att din stil är så sjukt olik min men du inspirerar. Herre gu, här sitter jag liksom med svart nagellack och lyssnar på TH och Rammstein...mina vänner håller ju på o dö eftersom jag är en helt vanlig Darin och ROSA älskande tjej. Men du inspirerar mig!

Jag har läst din blogg sedan TH resan till Kanada, hittade hit genom Kenza!

Rock on!!

2008-12-28 Kl: 16:50:56
Denise skriver:

1. Denise Mathisen

2. 18

3. Helsingborg

4. Skriver bra och intressant, fina bilder. Vet vem du är, känner din syrra ;) You got it

5. Började när du skulle till USA, men sen har jag fastnat

2008-12-28 Kl: 17:00:59
URL: http://nisaan.blogg.se/
Maria skriver:

Maria

18 år

Bergen, Norge

Jeg har lest bloggen din i ca. 2-3 mnd. Jeg startet å lese den pga. dine Tokio Hotel reiser, men nå leser jeg den fordi det er interessant og du oppdaterer ofte.

2008-12-28 Kl: 17:02:04
Malin skriver:

- Namn: Malin

- Ålder: 17

- Var ni bor: Stocholm

- Varför du läser min blogg: Den är inte som all andras, du håller din stil, skriver vad du gillr och så vidae :)

- Hur länge har du läst min blogg:

Snart ett år tror jag :)

2008-12-28 Kl: 17:03:11
URL: http://maliiiwn.blogg.se/
jasmine skriver:

- Namn: Jasmine

- Ålder: 15 om några dagar =)

- Var du bor: Gotland

- Varför du läser min blogg: Hittade den genom kenza och tycker det är kul och intressant att läsa :D Speciellt när du var i USA då jag själv vill åka dit :D

- Hur länge har du läst min blogg: Några månader =)

2008-12-28 Kl: 17:03:53
URL: http://jsmine.blogg.se/
Beatrice skriver:

- Beatrice

- 16

- Utanför Borås

- Ojdå, jag vet inte riktigt varför jag läser din blogg. Jag tycker om ditt sätt att skriva, ingen såndär "åh jag är en storbloggare och måste skriva om det och det och det för att behålla mina läsare" du gör som du vill när du vill och.. ja jag gillar det :)

Samtidigt har du så cool stil, ungefär som jag har, alla dina kläder (speciellt dom nya från hot topic) är så sjukt snygga och jag.. gillar dig och din stil!

Och jag älskar redan dina v-bloggar! Sluta inte med dom! :)

- Jag vet inte riktigt hur länge jag har läst din blogg, ett år kanske?

2008-12-28 Kl: 17:08:03
URL: http://chevny.devote.se
Anonym skriver:

Emelie

15

Gävle



Läser din blogg för att den är så bra och du verkar vara en sån snäll människa. :) Dessutom är du ascool. ;)



Har läst den sen typ.. du och Kenza åkte till toronto. :) haha, såg först när ni snackade om att ni skulle åka tsm på thf sen började jag läsa din blogg tror jag.. :)

2008-12-28 Kl: 17:10:31
Iza skriver:

Tjena Mirre! Ja, jag heter Iza och är 15 år. Jag kommenterar väl lite då och då, men jag läser din blogg med glädje varje dag :) Jag bor strax utanför Stockholm, ute i Järfälla. Jag har läst din blogg ända sedan du och Kenza skrev till varandra på ett forum på THF när ni precis började planera eran USA/TH resa, så det är väl ett tag sedan nu. Jag läste din blogg några gånger då och då och tyckte att du verkade vara en spännande och rolig person så jag fortsatte att följa din blogg. Din stil var också en sak jag fastnade för, du har GRYM STIL ska du veta! Jag diggar den totallt och du är en väldigt inspirerande människa. Att du gillar TH, pink mm. band/artister som jag också gillar (älskar Tokio Hotel då :P) var bara ett stort +. Aa, nu fick du veta lite smått om mig, keep on going girl cause you rock.



Kram,

2008-12-28 Kl: 17:12:19
URL: http://reachthesky.blogg.se/
Tanja skriver:

Tanja 18 och bor i Skåne :)

Läser din blogg för den är speciell, och har väl läst den i ett år skulle jag tro :)



Är dålig på att kommentera men tycker verkligen om dig och din blogg! :)

2008-12-28 Kl: 17:14:34
URL: http://minkamp.blogg.se/
Fanny skriver:

Namn: Fanny :]

Ålder: 15.

Vart du bor: Jönköping..

Varför du läser min blogg: Ehm, jag tror att jag kom in på din blogg via kenzas eller ngt annat. Men jag älskar också TH och jag tycker att du faktigst har en bättre blogg än kenza så jag väljer att läsa din. ^^ (Inget illa menat mot Kenza)

Du skriver jätte bra och man blir liksom glad när man läser din blogg hehe.. Ja, det var väl det :D

Tycker det är kul att läsa om dina TH resor också hehe :D

2008-12-28 Kl: 17:17:14
Sophie skriver:

Namn: Sophie

Ålder: 14 snart 15

Var ni bor: Stockholm

Varför du läser min blogg: Jag läser din blogg för att du skriver riktigt intressant och roligt. Och jag gillar att läsa om dina TH resor eftersom jag själv är ett fan.

2008-12-28 Kl: 17:22:39
URL: http://sofijhuw.blogg.se/
Felicia skriver:

Jag heter Felicia , är 15 år & bor i Södertälje! hmm, jag vet inte riktigt hur länge jag har läst din blogg. Men ungefär ett år. Hittade nog hit genom THF om jag inte minns fel, =) Jag läser din blogg för du är ggrrrryymmmm ,hihi. Du är ett stort fan av TH precis som jag, och du verkar asskön!

2008-12-28 Kl: 17:27:36
Anonym skriver:

hej jag är en tjej på 13 år, och bor i västervik, jag läser din blogg för att du är med om så mke kul, den är intressant att läsa, jag har läst den sen du åkte till USA, och då läste jag den för det skulle va en kul grej att nästa följa med dej, få veta allt som händer dej där, jag hittade dej på kenzas blogg som jag har läst länge, o hon tippsade ju om din blogg, så därför börja jag läsa den,



Kram på dej! :)

2008-12-28 Kl: 17:28:16
Anonym skriver:

hej jag är en tjej på 13 år, och bor i västervik, jag läser din blogg för att du är med om så mke kul, den är intressant att läsa, jag har läst den sen du åkte till USA, och då läste jag den för det skulle va en kul grej att nästa följa med dej, få veta allt som händer dej där, jag hittade dej på kenzas blogg som jag har läst länge, o hon tippsade ju om din blogg, så därför börja jag läsa den,



Kram på dej! :)

2008-12-28 Kl: 17:28:53
Miley skriver:

Brukar inte kommentera av någon anledning, men förstår att det kan va kul att veta vem dina läsare är.



- Namn: Milena

- Ålder: 17

- Var du bor: Trelleborg

- Varför du läser min blogg: Tycker du har en skön stil och den är intressant ;)

- Hur länge har du läst min blogg: Sen i sommras om jag inte minns fel



2008-12-28 Kl: 17:30:25
URL: http://mileys.blogg.se/
Emma skriver:

Namn:Emma

Ålder:16

Bor: Finspång xD

Vf jag läser din blogg: Den är väldigt rolig å du är så sjukt söt.

Hur länge har du läst min blogg?: I över 1 år ;)

2008-12-28 Kl: 17:34:35
Sadia skriver:

Hello you! :)



namn: Sadia

- ålder: 13 fyller 14 på tisdag (30december)

- var bor ni: Borås, en trist och kall liten stad (?)

- varför läser du min blogg: jo, för att du skriver om allt och inget. Vissa har modebloggar yadayadayada, men din blogg gör mig riktig glad när jag är som dyster! (Y) har läst den i 3-4 månader och kommer fortsätta sålänge du håller på, hoppas verkligen du fortsätter tills du är gammal och skrynklig :)

2008-12-28 Kl: 17:34:59
URL: http://ssadia.blogg.se/
Rebecka skriver:

Jag heter Rebecka, är 18 år.

Jag tycker din blogg är super härlig, spännande, rolig och framför allt personlig. Också har vi en sak gemensamt - Tokio Hotel! ;D

Jag minns inte när jag började läsa din blogg, men jag har hängt med ett tag i alla fall. Hittade den via Kenzas blogg, vilket jag är mycket glad över.

2008-12-28 Kl: 17:40:25
Ellen skriver:

13 år, bor i stockholm, rammla på din blogg idag och lär fortsätta.. den är intressant !

2008-12-28 Kl: 17:43:12
Elin skriver:

Elin heter jag, är 15 år gammal, och jag har läst din blogg i nån månad, och jag läser den för att jag vill.

2008-12-28 Kl: 17:48:01
URL: http://sarahandelin.blogg.se/
Elina skriver:

Ja brukar inte lämna några kommentarer av nån anledning, men de får de bli ändring på kanske :P



Namn: elina

Ålder: 16

Bor: Utanför hbg

Varför jag läser din blogg: Den är inte som alla andra bloggar. Du verkar skriva rakt från hjärtat och inte så som många andra gör, för att få läsare om du fattar va ja menar :p och du är grym :)

Hur länge jag läst din blogg: i kanske 8-9 månader

2008-12-28 Kl: 17:48:23
ag skriver:

namn: Agnelia

ålder: 12

Bor: Stockholm

Varför läser du min blogg: Det hela började med att jag såg en bild på google, jag tittade och vips så kom jag till din blogg ^^,. Sen dess har jag läset din blogg (ca 3-4 mån). Heh, jag vet inte riktigt varför, du gillar ju TH, så det är väl mest därför jag läser din blogg. Det är roligt att läsa om alla resor och allt som händer liksom. Jag hoppas att du kommer att fortsätta att skriva ;)

2008-12-28 Kl: 17:50:20
URL: http://bluecool.blogg.se/
maritta skriver:

Heter Maritta, är 15 år och bor i Stockholm. Läser din blogg för att du är dig själv (sällan man hittar sådana bloggar), diggar dig, det du skriver om, och du verkar en helt underbar tjej.

Hur länge jag har läst din blogg det vet jag inte. Men länge iallafall. :)

2008-12-28 Kl: 17:59:02
URL: http://marittas.blogg.se/
Eliiiin skriver:

Jag heter Eliin och är 18år, jag bor i Smååland i en liten "by" som heter Markaryd som ligger cirkus 6-7 mil från Helsingborg. jag läser din blogg för att du skriver om allt mellan himmel och jord vilket är väldigt spännande och roligt =)

OCH SJÄLKLART ÄR JAG ETT TH FAN =D

jag hittade dig på Thf och genom Kenza, har läst din blogg lite mer än 1 år kanske men har inte lämmat något spår av mig ännu i din blogg förrens nu =D

Tycker du ska fortsätta och skriva så som du gör för de är toppen, du verkar inte ta åt dig massa skit som avundsjuka läsare skriver till dig vilket bevisar att du är en stark kwinna (Y) =)

Ha de bra, Kramar!

2008-12-28 Kl: 18:19:08
Nora skriver:

Hejsan, första gången jag skriver en kommentar nu! :P Jag heter Nora är 15, bor i Sthlm... Jag har läst din blogg tror jag sen i juni kanske? Paula som du känner tipsade mig om din blogg sen fastnade jag, jag känner henne också, en av mina närmsta vänner... du verkar vara en go och glad tjej! :D

2008-12-28 Kl: 18:21:49
sandra/oben skriver:

Sandra

bor i Kävlinge

är 22 i februari, den 6:e

jag tror jag hittade din blogg via Kenza som många redan har skrivit.

Anledningen att jag började läsa din blogg var på grund av Tokio Hotel och sedan började jag digga dig mer som person.

Svårt att förklara varför jag läser din blogg men eftersom du är en vän så gillar jag att veta vad du har för dig om dagarna=)

2008-12-28 Kl: 18:26:34
URL: http://www.pandys-sandra.blogspot.com
Camilla skriver:

hej, Camilla heter jag, är 17 år, bor i helsingborg. Började läsa din för ett tag sen, tror det var efter din resa till Canada. Läser den för att du verkar vara en så jordnära och go tjej ;p gillar din vardag helt enkelt om man säger så :p haha!

2008-12-28 Kl: 18:34:45
URL: http://skurtrasa.blogspot.com
isabelle skriver:

jag heter isabelle, är 18 år och bor i Gävle!

jag började läsa din blogg pga Kenza, har jag för mig. sen nu har jag stannat kvar eftersom jag tycker du verkar vara en supergo tjej, du har sååå himla snygg stil och du verkar leva ett härligt liv. du åker på en massa roliga resor som är så roliga att läsa om!

och du skriver så himla bra. det är ritkigt roligt att läsa din blogg, och det är aldrig så att jag tycker något inlägg är tråkigt.

jag vet inte hur länge jag läst din blogg, men jag läser den dagligen från ca 10 mån sen kanske och den är utan tvekan min favoritblogg :)

2008-12-28 Kl: 18:42:37
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Anonym skriver:

Hej Mirre!

Jag heter Laura och jag är 17 år gammal. Jag bor i Finland, stad namn Åbo. Jag har läst din blogg nästan dagligen redan många månad. Jag tycker om din look och även i övrigt du kännas jätte älsklig person!

Att fortsätta på samma sätt och Gott Nytt År!

(förlåt min dålig svenska)



terveisin Laura:)



2008-12-28 Kl: 18:51:21
Konstantina skriver:





Jag heter då Konstantina och är 13 år :) Bor i Norrköping.

Jag läser din blogg för att jag gillar det du skriver och du är inte som alla andra bloggare, i mina ögon.

Du är en riktigt cool tjej med snygg stil och jag vet inte. För någon månad sedan fastnade jag verkligen för din blogg.

Jag kollar den flera, flera ggr per dag för att se om du skrivit något :) Men jag är tyvärr ingen som lämnar kommentarer efter mig.. :/ Men kan börja med det från och med nu :)

Jag tror att jag började läsa din blogg i februari, kanske tidigare. Men i just februari började jag läsa den då och då :)



Du är bäst!

2008-12-28 Kl: 18:53:52
Sahra skriver:

Hej Maria!

Mitt namn är Sahra och jag bor i samma stad som dig:sundets pärla, Helsingborg och jag är 19år.

Varför jag läser din blogg är för att jag tycker att du skriver om roliga saker och du får en verkligen att läsa det du skriver och inte bara "lusläsa" det. :) Vi har även gått på samma skola, Norrehedskolan. Så jag känner igen dig och din vän Terese. Har varit vän med dig på lunarstorm(när det fanns). Har läst Terese´s och din blogg väldigt länge. Nästan ända sen ni började skriva. :) Tycker det är kul att läsa om vad du har för dig, med eller utan vänner :)



Kram kram

2008-12-28 Kl: 19:02:13
URL: http://sunshiiiinee.blogg.se/
Andrea skriver:

Andrea

16 years old

Living in Toronto, Canada

I read your blog because it's interesting and fun to read. Also because I love TH:)

I think I've been reading this for about...6 months?

2008-12-28 Kl: 19:04:40
URL: http://www.andreakm.blogspot.com
Sofia skriver:

Jag heter Sofia & är 14 år, bor i Uppsala.

Jag hittade din blogg genom Kenzas & har läst den i ca 1-2 månader.

Jag älskar din stil & hur du skriver. Dina videoinlägg är jätteroliga att se, så mer av dom! :)

2008-12-28 Kl: 19:22:32
Anonym skriver:

Jag heter rebecka och är 15 år :) Bor i växjö, lite tråkigt 8D Jag läser din blogg.. jag gillar den 8D Sen är det alltid kul att läsa om dina TH resor, och allt om TH eftersom vi har det gemensamt. Jag tror jag läst din blogg sen febuari, sen din candada resa tillsammans med Kenza. Jag minns hur avundsjuka jag var, på er båda.. antar att jag fortfarade är det! :)



2008-12-28 Kl: 19:36:44
jasmine skriver:

jasmine 13 år från stockholm, hittade din blogg genom kenza tror ja :p

2008-12-28 Kl: 19:37:52
Caroline skriver:

Caroline

15 år

Hässleholm

Läser din blogg för att den är rolig och intressant och man blir glad av den :)

2008-12-28 Kl: 19:39:09
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Emma skriver:

jag heter emma och är 16 år. bor i bårslöv :) älskar din blogg. du är en så härlig tjej, alltd glad och postiv. delar med dig av allt. älskar att följa ditt liv. det är kul och intressant. fastnade extra mycket när du skulle till usa då jag själv funderat på att åka som au pair. hoppas du kommer blogga jätte jätte jätte länge till. :) you roooock. :D

2008-12-28 Kl: 19:45:42
alexandra skriver:

Jag heter Alexandra och är 12 år.Jag bor i stockholm=)

Jag älskar din blogg ,för att du skriver så positiva saker och du är så rolig,och det är så kul att läsa dina inlägg!.

Jag tror jag har läst din blogg snart 6 månader,innan så var jag inte så bra på att komentera men nu så gör jag det hehe!=)

Kram , tack för att du gör så att vi läsare får vara typ med i din vardag=)

2008-12-28 Kl: 20:00:38
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Marie skriver:

Marie

19år

Mariestad

För att du inspirerar mig i dans, och din blogg är så varierande :)

Läst sen i våras tror jag!

2008-12-28 Kl: 20:19:57
Anchi skriver:

Jag heter Angelica och är 15 år, 16 om två månader och bor i Örebro. Jag började läsa din blogg när du och & Kenza skulle åka till kanada i vintras, eftersom jag också är ett TH-fan :) då fastnade jag för din blogg för jag tycker den är rolig att läsa när du varierar med att skriva om musik, kläder, ditt liv osv. Så jag har läst sen dess och kommer fortsätta göra det tills du slutar blogga, vilket jag hoppas att du inte kommer göra! =)

2008-12-28 Kl: 20:28:10
URL: http://anchis.blogg.se/
Klara skriver:

jag heter klara, är 15 år och kommer från kiruna. hittade till din blogg på THF och jag läser den varje dag. det här är min absoluta favoritblogg, och jag tycker det för att det är så mycket variation och du har sjukt bra inlägg med saker som intresserar mig. sedan så ängnar jag ju typ hälften av mina dagar åt TH så då är det extra kul att läsa din blogg för att du är engagerat fan också. jag har asolut ingenting at klaga på, din blogg är helt fantastisk!

2008-12-28 Kl: 20:53:08
URL: http://jagochklara.blogg.se/
Benita skriver:

Benita heter jag, är 30 fyllda och bor i Umeå=) Hittade din blogg via Kenza och har kommit till att uppskatta den mer och mer för var gång jag tittar in (flera ggr dagligen)

Du verkar har en stark personlighet och jag gillar din stil trots att du är min raka motsats, du uppdaterar ofta och skriver en j-ligt intressant blogg, keep up the good work;)

Hälsningar från Norrland

2008-12-28 Kl: 20:55:28
Kaela skriver:

Namn; Kaela

Ålder; 14

Bor; Göteborg

Läser din blogg för; Läste en gång och fastnade, älskar din blogg ;)

Hur länge; Ganska länge

2008-12-28 Kl: 21:03:28
Jenny skriver:

Jag heter Jenny och jag fyller ntton år om exakt två veckor. Jag bor i en liten by mitt i skåne som heter Höör. Jag läser din blogg för att jag tycker du är så modig. Du vågar göra saker och du tar verkligen vara på ditt liv. Jag läser många bloggar men din är min favorit. Du skriver och gör saker som inspirerar mig. Jag började läsa din blogg för ett halvår sen kanske. En sak ska du veta och det är att om många fler hade varit som du så hade denna världen vara bättre! Ha det bäst! Många kramar J!

2008-12-28 Kl: 21:13:05
URL: http://nenniii.blogg.se/
Anonym skriver:

- Jag heter Leisel

- Jag är 13 år gammal.

- Jag bor i en stad som heter Växjö i Småland. ;)

- Det är avslappnande att läsa din blogg, du lever inte ett sådant liv som Blondinbella, vilket som gör det skönt att läsa. Det verkar som om du lever ett ganska normalt liv liksom. Jag gillar inte TH ett dugg så det är inte därför jag läser din blogg. Utan det är för att du verkar vara ett schyst person.

- Jag började läsa den när Kenza skrev om dig i sin blogg. När ni åkte till Kreta tillsammans.



Fortsätt med det du gör, jätteroligt att läsa! Jag tycker även att du bloggar lagom mycket! :D

2008-12-28 Kl: 21:13:41
Jenni skriver:

Jag heter Jenni och är 18 år. Bor i Finland och är finlandssvensk :) Har läst din blogg i ca ett halvt år och inte tänker jag sluta :P



kram!

2008-12-28 Kl: 21:18:13
URL: http://jennimaatta.blogg.se/
Linn skriver:

Jag heter Linn och är 15 år. Jag bor i Stockholm och jag började läsa din blogg när du skulle till Kanada och se Tokio Hotel :) Ja, sen dess har jag följt den ganska väl tycker jag ;)

Jag läser för att den är så varierad och du är en intressant person antar jag eftesom att jag läser om ditt liv ;) Nej men jag gillar det helt enkelt!

2008-12-28 Kl: 21:22:24
URL: http://linnzo.blogg.se/
Paaaaula skriver:

- Anastasia (swear I'll change it to it)

- 16 år

- Bor i Sthlm

- Jag läser din blogg för att det är DU, du skriver bra och alltid intressant och så kan man liksom ändå ha en slags kontakt med dig även fast man egentligen inte har det "live"!

- Jag har läst din blogg i drygt ett år!



ILY <33333333333333333

2008-12-28 Kl: 21:39:10
Linn skriver:

- Namn: Linn (fult i know)

- Ålder: Fjortisbarn (14)^^xD

- Bor: I Lilla Finspång. Östergötland.

- Varför du läser min blogg: För att du, Mirre, är den mest underbaraste bloggerskan jag känner till. Du är sann,smart,snygg och bjuder på dig själv.

- Hur länge har du läst min blogg: ingen aning faktiskt. Jag hittade dig en dag och sen dess har det varit mitt dagliga intag av bloggande.

2008-12-28 Kl: 22:11:49
towe skriver:

Namn: Towe

Ålder: 16 år

Var ni bor: Boden

Varför du läser min blogg: För att den är rolig, och du varierar så mycket. :)

Hur länge har du läst min blogg: Snart ett år tror jag?

2008-12-28 Kl: 22:19:04
URL: http://tbeckmaan.blogg.se/
Zarah skriver:

Hej! Mitt namn är Zarah, snart 22 år och bor i Värmland.

När jag började läsa din blogg minns jag inte, men det var nog i samband med att du började dyka upp i Kenzas blogg, innan ni åkte till Kanada för att se TH. Och THfan som jag är, så var det kul att läsa om er resa och era hittepå :D Sedan så fastnade för din blogg och började läsa regelbundet.

Som du själv skriver så innehåller din blogg allt möjligt och du kommer med tips av alla dess slag. Personer som enbart skriver om hur deras dag har varit osv är tråkigt. Omväxling förnöjer och det fixar du bra med din blogg =)

Jag borde dock bättra mig när det gäller att kommentera...heh.

2008-12-28 Kl: 22:30:18
URL: http://zizi.blogg.se/
Anonym skriver:

Rosanna 16 år, hitta dig genom kenza, bor i huvudstaden

2008-12-28 Kl: 22:31:43
Anonym skriver:

Hej jag heter Felicia och är 16år.

Jag bor i Trelleborg!

Jag läser din blogg för att du gillar TH precis som jag och att det är en intressant blogg :) Jag började läsa den när du och Kenza åkte till Kanada för att se TH

2008-12-28 Kl: 22:52:33
Jessica skriver:

jag heter jessica och är 16. Lever i lilla katrineholm. Läser din blogg för att ja, du verkar ha båda fötterna på jorden, du skriver intressanta inlägg om olika saker, hur man får följa med på dina Tokio Hotel resor med mera. helt klart ett plus att du gillar tokio hotel. har helt enkelt fastnat för bloggen! =) hur länge jag har läst din blogg vet jag faktiskt inte exakt, men kanske ett halvår. :)

2008-12-28 Kl: 23:09:41
URL: http://jessicaek.blogg.se/
Ella skriver:

Ella

19år

Helsingborg

Jag läser din blogg varje dag för att den är helt olik andra bloggar, den är ärlig och öppen, inga konstigheter liksom. Inget tillgjort skit. Dessutom är det alltid roligare att läsa en blogg där man verkligen ser hur en människas personlighet lyser igenom hela bloggen. Och din personlighet är helskön! :) Tack för en bra blogg, hajhaj

2008-12-28 Kl: 23:14:44
URL: http://livelovelife.blogg.se/
Sofia skriver:

Sofia, 21, Jönköping.

Jag läser din blogg för att du har så himla häftig stil och är en bra inspirationskälla. Dessutom är då så himla snäll mot mig jämt (: Du gör så intressanta saker jämt och ständigt. Att du lyssnar på Tokio Hotel är ju också en anledning.



Jag har nog läst den sedan i mars, då jag började lyssna på tokio hotel. Jag tror att jag hittade till dig genom tokiohotel.blogg.se och kenzas blogg. kram

2008-12-28 Kl: 23:23:06
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Anonym skriver:

Hej jag heter Agnes o bor nära örebro. Jag hittade din blogg på kenzas blogg och tyckte den var rolig att läsa, inte lika tråkig som vissa bloggar kan bli... (haha, min). Så jag la till den i favoriter...

2008-12-28 Kl: 23:29:27
elin skriver:

elin, 20 ar. Bor just nu i McLean (hihi) annars sundsvall.

Hittade din blogg da vi hade setts kvallen innan pa starbucks. Och ja laser den for ja ar nyfiken pa hur det gar for dig nu efter allt pa denna sidan atlanten. Hoppas allt flyter pa och att det kanns bra och vara hemma igen. Synd att det inte fanns nan familj som skulle passa, men thats life..

Vi hors tjejen! Kramar fran elin

2008-12-28 Kl: 23:58:54
URL: http://eelinhoglund.blogg.se/
amanda skriver:

amanda, 15 år, bor i sthlm såklart, såg din blogg för länge sen, men glömde vad du hette sen så såg jag att kenza länkat dig, och nu läser jag den dagligen..



Din blogg är gryym, keep on going! (:

2008-12-29 Kl: 00:10:21
URL: http://amandahedmans.blogg.se/
Anja skriver:

Anja, är 15 år och bor i hjo, västergötland.

Har följt kenzas blogg och klickade mig in på länkarna på hennes sida och då kom jag in på din blogg. Läser den för att jag själv tycker mycket om TH och älskar att dansa och det är ju lite om det du skriver om i bloggen. :) Har läst bloggen sen i sommras ngn gång tror jag.

2008-12-29 Kl: 00:24:35
URL: http://anjablom.blogg.se/
Katte skriver:

hej!

Katerine heter jag, 19 år gammal.

Boende i Alingsås.

Läser din blogg eftersom du skriver på ett inbjudande och intressant sätt. Du är personlig utan att vara för personlig, om du fattar vad jag menar? Du verkar vara en rak och ärlig person, just de egenskaper jag uppskattar hos andra människor!



Vet ärligt talat inte hur länge jag har läst din blogg, sedan någon gång förra året skulle jag kunna tänka mig, men nu läser jag dagligen! :)



All lycka till dig!

/Katte

2008-12-29 Kl: 00:43:27
URL: http://ayudame.blogg.se/
becka ROCKBLOGGEN skriver:

- Namn: Becka.

- Ålder: 18.

- Var ni bor: Blekinge, Sölvesborg.

- Varför du läser min blogg: Går in och kollar när du lägger in outfit, annars är bloggen inte rolig.

- Hur länge har du läst min blogg: 2 månader kanske.

2008-12-29 Kl: 00:47:01
URL: http://xbecka.blogg.se/
Madde skriver:

Madde, 21 år, bor i Åstorp. Tror jag hittade din blogg på mest aktiva-listan. Gillar ditt sätt att skriva, och sen så dansar jag också hos Jessica så de är ju lite av intresse att läsa när du skriver om dansen :)

2008-12-29 Kl: 01:00:42
URL: http://diaryofmadeleine.blogg.se/
elin skriver:

Jag heter Elin, är 15 snart 16 och bor i lappland,lycksele, ca 13 mil bort från umeå.

Jag började läsa din blogg tätt efter jag börjat läsa kenzas, för jag tycker att du verkar som en skön och självständig tjej, du är helt grym, och din blogg, den bara är helt otroligt bra!

2008-12-29 Kl: 01:03:46
Annika skriver:

Annika, 22 år, ifrån Stockholm.

Jag började läsa din blogg när ditt namn dök upp hos Kenza. Sen har jag fastnat. Jag gillar din klädstil och får ofta inspiration till nya outfits. När jag läste att du skulle till USA som au pair blev jag glad, eftersom jag också varit där. Men jag bodde utanför Philadelphia. Gillade att du skulle nära Washington DC eftersom det är en sån cool stad. Synd bara att det inte funka där borta!

Tack för rolig läsning, ha ett Gott Nytt År!

2008-12-29 Kl: 01:08:50
:) skriver:

Ålder- snart 18

Var ni bor- Uppsala

Varför du läser min blogg-fortsatte läsa för att hela tiden höra hur det gick för dig i USA. sen blev det bara intressant så jag fortsatte även när du kom tillbaka

Hur länge har du läst min blogg- Nån månad innan du skulle till usa

2008-12-29 Kl: 01:13:06
Anna :) skriver:

Hallihallå :)

Jag heter Anna och är 16 år och bor utanför malmö.

Ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt varför jag läser den, det e bara något som fängslar en. Det började väl med att jag oxå är ett th fan, men det e ngt annat som gör så att jag kikar in här varje dag^^

Jag tror jag har följt din blogg i snart ett år :D:D



2008-12-29 Kl: 01:29:59
Izabelle skriver:

Heter izabelle och är 16 år. bor i helsingborg precis som du. anledningen till att jag läser din blogg är att jag har vetat vem du var sen jag var "liten". ungefär sen 4de-5te klass kanske? kommer ihåg när du och terese alltid uppträdde på olika ställen här i hbg och jag var alltid lika imponerad över hur duktiga ni var :D på den tiden tyckte jag också om er klädstil väldigt mycket. besökte er ofta på lunar då också haha shit vilken stalker jag låter som :O men såg nog upp på er tror jag :) när jag sedan hittade båda era bloggar i juli 2007 har jag fortsatt läst lite till och från :D

2008-12-29 Kl: 01:46:39
Elin J skriver:

Jag heter Elin

- Är femton år

- Bor i en liten by i jämtland som heter Järpen.

Någon mil utanför Åre ligger det.

- Jag läser din blogg för att jag tycker den är väldigt intressant att läsa. Du gör så mycket i ditt liv och det är värkligen skitkul att läsa om! Du skriver inte bara om vad du gör om dagarna utan andra saker också. Sen är det ju ett stort plus att du diggar TH! Det är super roligt att läsa om dina TH resor! Sen tycker jag att du ahr en snygg stil och är en helskön skåning :)

Jag vet inte exakt hur länge jag har läst din blogg men jag tror det är runt ett år.

2008-12-29 Kl: 02:03:33
Anette skriver:

Hej hopp!

Anette heter jag, är 21 år, bor i en söderort till huvudstaden, halkade in på ett bananskal genom kenzas blogg, för ca två tre månader sen kanske, och nu ligger du på mina favoriter, för ja, hm jag vet inte jag fastnade bara, bloggen fångade mitt intresse bara. Dock är jag inte TH fan, men fröken aguilera har jag följt sedan hon började :)

sen är jag ju lite avis på att du har gjort så många spännande resor o så, fan jag bara sitter hemma och pluggar känns det som :)

kram - keep up the good work!!

2008-12-29 Kl: 10:12:14
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Susanna skriver:

hejhej!

jag heter Susanna, är 16 år och bor i Vasa (Finland). Egentligen hittade jag hit via kenzas, ni båda gillar ju th som är ett grymt bra band! :D du skriver bra, på ett "lätt" sätt så det är kul att läsa! :DD

jag tittar nu in lite här nu och då, tror att jag aldrig har kommenterat nåt, har inte haft något att säga... take care :)

2008-12-29 Kl: 10:14:55
URL: http://summerdance.blogg.se/
Nikki skriver:

Jag heter Omolbanin. Men min kusin kallar mig för Nikki, jag är 17 år och bor i Uppsala. Jag läser din blogg föratt det är så roligt&intresannt och det är nästa 1 år jag gör det.

2008-12-29 Kl: 11:28:48
URL: http://baranikkis.blogg.se/
Erica skriver:

Mitt namn är Erica, jag är 18 år och bor i Tidaholm.

Jag läser din blogg för jag tycker du är så naturlig och cool, du är verkligen en stor förbild för mig. Har läst din blogg i ungefär 1 år. =)



Hoppas vi träffas på en TH-konsert nångång. ;)

2008-12-29 Kl: 11:45:54
URL: http://girllikeme.blogg.se/
Amanda skriver:

- Namn: Amanda är namnet ;)

- Ålder: 12 år (a)

- Var ni bor: Stockholm

- Varför du läser min blogg: Föratt den är bra, du varierar med att skriva om olika saker. Och så lyssnar du på christina och th!

- Hur länge har du läst min blogg: Sen i sommras typ =)

2008-12-29 Kl: 11:46:30
URL: http://aamandahellgren.blogg.se/
Elin skriver:

Hejsan!!

Jag heter Elin och är 17 år. Jag bor i Sigtuna som ligger vid stockholm. Jag hittade din blogg genom Kenzas och fastnade direkt! Har nog läst din blogg i några månader och den är fortfarande lika intressant!! Jag älskar din stil du har, helt egen och jag gillar variationen i dina blogginlägg! :D

2008-12-29 Kl: 12:31:08
Vanja skriver:

Hejsan!

Namn; Vanja

Ålder; 16 år

Bor; Malmö

Läser din blogg pga; Den är så bra! Det är sjukt! Dessutom är du jättevacker och klär dig skitsnyggt! Lite av en förebild för mig när det gäller kläder och smink! Dessutom är jag också ett stort fan av TH! Har följt din blogg i ett år nu! Längre ska det bli! :)



Kram! <3

2008-12-29 Kl: 14:01:05
Nina skriver:

Namn: Nina

Ålder: 18 om 10 dagar ;)

Bor: Stockholm

Varför jag läser din blogg: Började läsa den regelbundet när du åkte till USA, och nu är jag fast!

Hur länge: Aaa, sen USA :)

2008-12-29 Kl: 14:53:46
URL: http://nnina.blogg.se/
Marielle skriver:

Hej jag heter Marielle och jag är 13 år. Kommer från ett jättelitet ställe som heter Nyland och det ligger ovanför Sundsvall:) Jag såg din blogg på Kenzas blogg och då började jag läsa den och jag har läst den i kanske 1 månad nu. Jag tycker om att läsa din blogg för du skriver om så olika saker och det är inte samma och samma hela tiden, och du skriver så intressant och bra:)

2008-12-29 Kl: 15:23:20
cornelia skriver:

jag började läsa din blogg för några månader sen, jag hittade den genom kenzasblogg. jag älskar att läsa din blogg för du är så ärlig och rakt på sak när du skriver, och du har grymt snygg klädstil.

jag är 16 år och bor lite utanför halmstad:)

2008-12-29 Kl: 15:43:07
hanna♥ skriver:

jag kan ju börja med att förklara vf jag läser din blogg,

Jag läser Kenzas blogg och ni är ju vänner och honhade en länk, så jag kollade in din blogg, och nu är jag fast. Du skriver så bra och dom mer "seriösa" inläggen är roliga & bra att läsa tkr jag. Så mer av det.

Jag skulle vilja läsa mer om vad du själv har upplevt i livet, om det har hänt något spec på någon resa eller nått ?

Namn - Hanna

Ålder - 14

Var ni bor - Karlstad

Hur länge har du läst min blogg - i ca ½ år

2008-12-29 Kl: 15:50:34
URL: http://hannaz.blogg.se/
Skriika. skriver:

Sandra, 13, örebro. Hmm, för du skriver bra tycker jag :) & jag har läst sen januari 08 tror det.

2008-12-29 Kl: 16:20:14
URL: http://saandraaspeears.blogg.se/
Sara skriver:

Jag läser din blogg för att jag själv ska vara Au pair, börjar den tredje januari och kommer vara borta ett halvår i södra Paris.

2008-12-29 Kl: 16:29:52
URL: http://lesaraa.blogg.se/
Jenny skriver:

Heej:D jag heter Jenny och bor i enlite by som hetr Övertorneå de ligger i Tronedalen:D Jag läser din blogg för du varierar så mkt i den, har läst din blogg nästan sen start började läsa december 06/januari07 nån gång gillade den direkt!



puss<3

2008-12-29 Kl: 16:51:33
Elin skriver:

Jag heter Elin, är 15år och bor i Kristianstad.

Har läst din blogg sedan i sommras. Jag tycker att bloggen är intressant och det är kul att läsa den.

2008-12-29 Kl: 16:57:18
Matilda skriver:

Hejsan.



Jag heter Matilda, är 19 år. Bor i Karlskrona men är ursprungligen från Uppsala.

Hittade din blogg via Kenzas och läste lite då och då, sen fastnade jag när du skrev om att du skulle bli Au Pair då jag också vill bli det. Även om det inte verkar som det blev så fortsätter jag läsa, du skriver bra.:)

2008-12-29 Kl: 17:15:51
URL: http://bajenflicka.blogspot.com
Mii skriver:

Tjah Mirre jah htr Michaela och är snart 17 vårar och läser din blogg allteftersom det inte finns ngn annan blogg som får en att le varje gång man läser om din vardag elr dina resor och sen så är duh ngt enormt vacker såh man liksom blir paff och säger WOW haha tkr att duh skriver om intressanta saker och liksom inget överlödigt utan hur du upplever vardagarna och att duh dansar det gör barah din blogg bara mer speciell och när duh lägger upp bilder ifrån när duh var yngre tillexempel det där videoinlägget haha underbar brytning (: o jah tror det var snart ett halvår/år sen jah började läsa din blogg :)

2008-12-29 Kl: 17:58:28
Amanda skriver:

Hej!! jag heter amanda och är 16 år. Jag har läst din blogg rätt länge nu ca 6 mån. Jag började läsa kenzas blogg och sedan klickade jag på din blogg och jag fastnade direkt. ditt liv är väldigt intressant och det är super roligt att läsa.

so go girl :D

2008-12-29 Kl: 18:33:33
isabel skriver:

- Namn

- Ålder

- Var ni bor

- Varför du läser min blogg

- Hur länge har du läst min blogg

namn: isabel

ålder: 16

- jag tycker den är riktigt bra helt enkelt

också älskar jag din stil, sen gillar du ju tokio hotel vilket är

ett plus ^^



- i ungefär ett år :)

2008-12-29 Kl: 18:34:20
URL: http://isabelrebeccca.blogg.se/
G2 / Gosia skriver:

Ja, jag heter ju Gosia och är 18 år (19 i januari woohow, haha!). Jag läser din blogg ett tag nu... jag tror jag hittade hit genom Sarahs blogg och jag kollade lite då och då in här (kollade väl mest på bilder, gillar din klädstil!). Sedan började jag läsa lite smått och fastnade.

Ja, och att du är TH fan är ju också ett plus :P

2008-12-29 Kl: 21:38:05
URL: http://gosias.blogg.se/
Jenny skriver:

Hej! jag heter jenny och är 27 år.

Jag bor i Landskrona..

Hittade din blogg via kenzas och fastnade =)

Din blogg är väldigt intressant och rolig.

Jag kommer inte ihåg när jag började läsa din men det är ganska länge.. 1år kanske??

2008-12-29 Kl: 22:47:44
Mimi skriver:

Mimi heter jag, och jag tror du vet vem jag är ;) Jag är 19 år och bor i Helsingborg :) Jag läser din blogg, mest för att jag vet vem du är, också för att din blogg är sjukt intressant och kreaktiv :) Jag har läst din blogg i typ 6 månader :)

2008-12-30 Kl: 00:35:14
URL: http://mimimihalek.blogg.se/
ría skriver:

Ría heter jag, 22 år, bor i Spanien, född i Finland. Läser din blogg för att den är den bästa svenska bloggen och samtidigt bra för mej så att jag inte glömmer svenskan (är finlandssvensk) =)

2008-12-30 Kl: 05:29:07
jessica skriver:

Lite sent nu då, men har inte vart hemma!

- Namn: Jessica

- Ålder: 15

- Var ni bor: Jag bor i Västerås

- Varför du läser min blogg: Jag tycker det är en skön blogg, hade sett fram i mot ditt år i usa eftersom jag älskar landet men så vart det inget, lite tråkigt tycker jag..

- Hur länge har du läst min blogg: Vet faktiskt inte..var kanske sedan du och Kenza var på någon TH-konsert och hon länkade dig som jag hittade din blogg:)



http://jessicaamolin.blogg.se

http://jessicaamolin.blogg.se

2008-12-30 Kl: 13:08:00
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/
Emma skriver:

Jag heter emma och är tolv år:) och jag bor i boden/norbotten jag läser din blogg dagligen och började läsa den ibörjan av 2008:)Vill ge beröm för din blogg den är jätte bra :)Fortsätt såhär :)

2008-12-30 Kl: 13:38:28
URL: http://wwwemmasbloggse.blogg.se/
Olivia skriver:

- Namn: Olivia

- Ålder: 17, 18 i april

- Bor: Jag bor i Bjuv, utanför Helsingborg

- Varför du läser min blogg: Jag läser din blogg, för att du verkar vara en skön person, och du gillar th haha. ^^

- Hur länge har du läst min blogg: Hm.. i snart ett år skulle jag tippa på haha

2008-12-30 Kl: 13:59:57
URL: http://oliviaway.blogg.se/
Jeanette skriver:

Jeanette

23 år

Bor: I Oslo, men studerer for tiden i Italia

Leser: Fordi jeg datt innom en dag, og ble hektet :)

Begynte å lese Sommern 2008 :)

2008-12-30 Kl: 15:09:02
URL: http://www.pearldiamond.blogg.no
Anonym skriver:

Namn: Sara Hägg

Ålder: 13

Bor: Gotland

Hittade din blogg genom Kenza, började läsa den för ett halvår sen , och blev helt fast. Du har ett intressant liv , skriver bra texter, Lägger ut bra o intressanta inlägg med bra bilder.

2008-12-30 Kl: 16:43:03
Alexandra skriver:

Namn: Alexandra

Ålder: 16

Bor: I Kristianstad



Jag hittade din blogg genom Kenza och jag har väl läst din blogg i ungefär ett halvår skulle jag tro. Du skriver bra och intressanta inlägg.

2008-12-31 Kl: 17:21:06
Kaltrina skriver:

Om ni vill så kan ni skriva med:

- Namn - Kaltrina

- Ålder - 13 år

- Var ni bor - Halmstad

- Varför du läser min blogg - Jag tycker att du skriver om intressanta saker och jag gillar också mode så jag får lite inspiration av dig.

- Hur länge har du läst min blogg - Hmm.. 4-5 månader?

2009-01-01 Kl: 19:11:33
URL: http://kaltie.blogg.se/
Therese skriver:

Namn: Therese

Ålder: 25

Bor: Sthlm

Varför jag läser: Roligt med massa bilder och du är bra på att uppdtera

Hur länge: Sen i somras drygt...

2009-01-13 Kl: 12:58:02
Gabriella skriver:

Namn Gabriella

Ålder 19 fyller 20 om ca 7 månader

Var ni bor skitstaden Karlskrona

Varför du läser min blogg: för att du är rolig att läsa om samt att man får bra tips

Hur länge har du läst min blogg, jadu, kanske lite mer än ett år, hittade dig på ett forum för speciella fans, kan inte skriva vad för band det handlar om eftersom att det är risker med det men du vet säkert vilket

2009-01-13 Kl: 13:25:17
URL: http://bluediva.blogg.se/
erica skriver:

Hej Mirre :) jag heter Erica är 15 år och bor i Finland . mittemot umeå ungefär ... :) jag läser din blogg för jag tycker du e grym , sen e jag intresserad av att åka som au-pair (till usa) då jag har åldern inne :) snygg stil har du också ! jag har läst din blogg sen i höstas nån gång, före du åkte till usa :)

2009-01-13 Kl: 14:34:11
Mille skriver:

- Namn - Michelle

- Ålder - 18

- Var ni bor - Falköping

- Varför du läser min blogg - Tycker den är intressant och rolig, sen att du är en hel skön tjej!

- Hur länge har du läst min blogg - 7 månader nåt sånt.

2009-01-13 Kl: 15:19:00
My skriver:

My heter jag, är 17 år.. och jag har väl läst din blogg i 8 månader ungefär :P Jag tänkte bara kolla in din blogg en gång för skojs skull eftersom jag träffade dig i dortmund och tyckte du verkade vara en härlig person ;) men ja, det är kul att läsa vad du sysslar med och så.. så därför fortsätter jag läsa din blogg =) Haha, detta blir ju bara såå flummigt :P

2009-01-13 Kl: 15:47:46
Ellinor skriver:

Namn: Ellinor

Ålder: 14

Bor: Stockholm

Drf läser jag din blogg: Hittade din blogg genom Kenza och såg att du också gillade TH. Gillar din personlighet och så är du ju fan av TH.

Har läst din blogg i några månader nu tror jag.



:)

2009-01-13 Kl: 17:26:14
URL: http://ellinorslife.blogg.se/
Elin skriver:

Elin

17

Stockholm

Hittade hit via Kenzas blogg. Ja du tycker om TH, själv har jag precis upptäckt dom och tycker att musiken/dom är gudomlig/a =)

Ca 1 månad



:)

2009-01-13 Kl: 18:04:50
Hanna skriver:

Hanna

13 år

Dalarna

Jag läser din blogg för att den är riktigt bra och jag älskar att läsa om alla dina TH resor !



Jag har läst din blogg i ungefär 10 månader men aldrig kommenterat tror jag.

2009-01-13 Kl: 19:30:53
URL: http://mylifeisbill.blogg.se/
Beatrice skriver:

Hej!

Jag kallas för det mesta Bea och jag är 16 år.

Nu när jag studerar på gymnasiet bor jag i Strängnäs men min riktiga hemmaort är Oxelösund.



Jag tror jag ramlade in på din blogg några gånger när bl.a. ngn på nån TH-sda länkat och Kenza skrev om dig. Första anledningen till att jag började läsa din blogg var för att du också var ett TH-fan. Att dessutom skrev om dina resor för att se dem var jättekul! Men nu läser jag mest av en vana och för att du skriver om massa roliga saker, speciellt nu med USA och allt^^



Du får aldrig sluta blogga!

Jag vet att jag typ aldrig komenterar (ska bli bättre på det), men du ska veta att jag försöker titta in varje dag. :)

kram

2009-01-13 Kl: 21:24:04
URL: http://beatrixie.blogg.se/
Anonym skriver:

jag hittade dig på thf:P

2009-01-14 Kl: 06:41:01
URL: http://bluediva.blogg.se/
sara skriver:

Jag heter Sara, blir 18 i sommar, bor norr om Stockholm. Jag läser din blogg dels för att du gillar TH och åker på så många konserter med dem vilket är kul att se och dels för att du har en bra blogg :)

Jag började läsa din blogg tror jag innan du och Kenza åkte till Kanada, men jag har för mig ändå att det var innan..

2009-01-14 Kl: 17:21:21
URL: http://sarahogbergs.blogg.se/
Linnea skriver:

Hej, jag heter då Linnea.

I somras så började jag läsa din blogg då jag började läsa Kenzas också.

Jag är ett th fan som du, men det är inte bara därför jag läser din blogg. Visst det är intressant att läsa om din th resor. Men allt annat är också intressant. Det är kul att läsa och jag följer bloggen dagligen. Det är bara din och typ en eller två till som jag måste läsa varje dag.

Jag är 14 år och bor i den lilla staden Nässjö.

2009-01-14 Kl: 17:49:39
URL: http://linneahill.blogg.se/
sara skriver:

heej, jag heter sara och är snart 15 jag läser din blogg för att jag älskar att styila och de e nått du håller på med /SKIT COOLT) . jag bor i borås och jag skapade en blogg för inte så länge sen det skulle vara jätte roligt om du kunde checka ut det då och då , jag följer din blogg varje dag :D

puss&kram

2009-04-27 Kl: 19:46:55
URL: http://saragossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0