Verloren

Ussssch! Jag trampade nyss på ett russin! det ligger sånna i hela mitt rum känns det som, igår satte jag mig på ett. Not nice. Det ända jag suktar efter är vätska: Vatten, cola, tropicana och "special water" som de säger här till barnen, det är smaksatt kolsyrat vatten.. Haha! Anyways.. Jag ska hämta M vid busshållsplatsen om en halvtimme och just nu sitter jag och trycker i mig nått att äta, jag har ingen matlust för fem öre. Skulle lika gärna kunna skita i att äta helt.
Jag och en tjej som bor typ 45 min från mig planerar lite iför den 20onde, vi ska nämligen åka till New York city i en dag och sen ska jag vidare till Boston, till Sora! Jag kan inte fatta att jag äntligen ska få träffa både Anna (som jag ska till NYC med) och Sora som jag inte fått träffa på flera, flera månader nu! Ska bli så kul. Jag vill åka nuuu! Som sagt så ska familjen här åka till Hawaii över julen, de åker den 20onde till 30onde så jag är ledig då och även på nyårsafton är jag ledig så jag ska nog till NYC då också och fira nyår där eller till DC bara, jag får fundera på det. Hihi..
Vet ni vad jag saknar mest? Min "tråkiga" vardag hemma. Att inte göra någonting, att bara vara hemma med familjen hela dagarna och slappa. Det saknar jag mest. Oh, att bara gå i på väla för att det ska eller ringa och snacka i timmar med kompisar om ingenting! Hoppas känslan inte sitter i förlänge. Oh, Michael Jackson gör inte saken bättre heller med sina låtar. Skönt iallafall att jag inte är ledsen just nu. Kunde varit. Men jag försöker!

Mirre


Essen! Inte för att jag är hungrig men jag måste..
Vitlöks couscous med en sallad till och Diet coke (Här köper typ ingen vanlig cola)

Anna skriver:

Köp dig ett headset, ladda hem skype och be vänner och familj göra samma sak så kan ni ju ringa varandra gratis och prata så mycket ni vill :)

2008-12-09 Kl: 22:10:39
URL: http://thekattmat.blogg.se/
annaaaaaanna skriver:

Jag längtar ocksååå :))))

Allt kommer gå bra!

2008-12-09 Kl: 23:07:44
URL: http://annabeck.blogg.se/
Anonym skriver:

hur mkt är kl där? skriv gärna det i inläggen kul att veta :D

2008-12-09 Kl: 23:15:29
Angelica skriver:

Hej!

Jag har läst din blogg lite då och då och nu när jag läst hur du mår så vill jag bara säga att ge inte upp. Den känslan du har,upplever väldigt många som åker utomlands en längre tid, bort från familj, vänner och sin vardag.

När jag var 18 så åkte jag iväg till Italien helt själv under några månader och första tiden är extremt jobbig och de där att man bara vill hem till sin "trkiga vardag" känner jag igen väldigt mycket. Men varje ggn ja kände så så tänkte jag på ett råd jag fått om att man ska ge det iaf 6 veckor och känner man fortfarande likadant då så kan man då överväga att åka hem, men efter 6 veckor så ville jag bara stanna kvar! Och de kommer du också att känna! Det blir lättare med tiden =)

Nu på fredag åker jag ner för 3e ggn ner till Italien för att jobba och kommer hem nästa sommar.

Men ge det här en ärlig chans och ta vara på varje stund, 1 år går så otroligt fort och snart e du tillbaka hemma, starkare och mer säkrare som person!

Lycka till och hoppas att du kommer få de underbart!

kram/ Angelica

2008-12-09 Kl: 23:38:58
URL: http://flingawashere.blogg.se/
Betray skriver:

Hur är familjen mot dig ? :)

2008-12-09 Kl: 23:46:35
URL: http://betray.blogg.se/
Marie skriver:

Ahw, det låter ju bättre än vad det gjort i tidigare inlägg :)

Vitlökscouscous lät också asgott :D

2008-12-10 Kl: 11:48:19
URL: http://vivalamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0