miir.blogg.se / miirre.se

7 September 2006 skrev jag mitt allra första blogginlägg i denna blogg. Helt sjukt vad tiden går fort, det var en stor anledning till varför jag ville veta vilka alla ni är som läser min blogg dagligen. Det är mycket roligare och bättre för mig att få de kommentarerna om varför ni tycker min blogg är bra, även de kommentarer som är negativa då kan jag ändra på de ni inte tycker om eller blogga om saker ni vill läsa om. Det är kul att läsa att ni tycker om hur jag skriver, det har jag själv aldrig tänkt på sen att jag är så öppen kan jag tänka mig att ni tycker, jag är väldigt social och öppen mot personer jag nyligen träffat eller kanske inte ens känner och med de menar jag inte att jag berättar mina innersta hemligheter första gången jag pratar med en ny människa utan öppen på ett mer socialt sätt, att jag inte är blyg eller rädd för vad folk ska tycka om mig.
Jag har snart haft min blogg i två år och fyra månader och tycker det blir roligare och roligare för varje dag som går att skriva om allt möjligt, precis de jag känner för att skriva om. Jag håller mig inte till en sak utan varierar min blogg, för det hade jag velat o jag själv vore en läsare av någons blogg, vilket är intressant och varierande. Inte bara sitta och läsa långa inlägg varje dag om vad som händer i dennes vardag. Så som jag känner idag vill jag inte sluta blogga på länge, min blogg är en del av mitt liv, det har blivit så på något sätt. Ni läsare driver min blogg framåt, om jag inte haft alla er hade min blogg varit stendöd kan jag lova! Kan ta upp en sak nu direkt, ni som inte har en blogg som ställer frågor till mig i kommentarsfältet, maila mig istället det är mycket enklare för mig för många av er kanske inte kollar i kommentarsfältet igen om jag svarar där på era frågor vilket jag brukar göra till er som inte har någon bloggadress. Och ni som frågar om tex. Vilken mascara jag använder: Kolla i mina kategorier, där står de flesta av era frågor ni stället faktiskt. Att beställa från asos också, säkert i två, tre inlägg.

Kram på er!


Jag i taxin påväg till Europe Music Awards 06.11.08
Skulle göra väldigt mycket för att vara där igen, då skulle jag även ha sovit ett par timmar extra innan galan.

sofia skriver:

åh, TH . dom är bara för bäst :)

2008-12-28 Kl: 17:27:54
URL: http://atmyplace.blogg.se/
izzie skriver:

Förresten, okej nu skriver jag en fråga här, fast att jag skulle mejla men ändå, hoppades på att du skriver ett inlägg som svar istället! :=)

Jag undrar om det är några läsare som du "känner igen" altlså som kommenterar ofta som du kommer ihåg eller så? :)

2008-12-28 Kl: 17:59:54
katja skriver:

vart har du köpt din klänning :)? sjukt snygg

2008-12-28 Kl: 18:07:11
MIRRE skriver:

Izzie: Ja, det gör jag.. Dig också! :)

Katja: Klänningen är från asos

2008-12-28 Kl: 18:25:58
URL: http://miirre.se
Sara skriver:

Jag läser din blogg dagligen och har gjort det i ungefär ett halvår, jag läser den för att du skriver helt normalt och tror inte du är störst, bäst och vackrast som många andra bloggare, t.ex. blondinbella. De inläggen jag gillar mest är när du väljer att skriva om ett ämne, t.ex. om varför du valde att inte dricka alkohol. Det gör att man får mer insyn om hur du är som person, läser gärna ett inlägg om varför du är för dödstraff snart ;)

2008-12-28 Kl: 18:29:32
izzie skriver:

Tack för svar! =) Gu va roligt. Jag har tänkt på det att om jag av någon konstig anledning skulle träffa på dig någon dag så hade jag nog stutsat fram som om jag träffat en gammal vän för eftersom du är så öppen i din blogg så känns det som att jag känner dig! Men för dig vore det ju väldigt konstigt? x)

Take care!! =)

2008-12-28 Kl: 19:33:53
MIRRE skriver:

Izzie: haha, kan tänka mig att ni uppfattar mig så, men härligt! Kul om du skulle stöta på mig, bara att komma fram och hälsa :)

2008-12-28 Kl: 19:41:24
URL: http://miirre.se
Sofia skriver:

du är bäst <3

2008-12-28 Kl: 23:21:03
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Icca skriver:

Ja du Mirre...jag har börjat gilla dig, å på nåt konstigt sätt har du blivit en del av min bloggvardag. Du vet varför jag började läsa din blogg....Har åxå kommenterat en del saker som inte varit så poppis. Vad du tror eller inte tror när det gäller mig är inte viktigt för mig. Jag vet det jag vet å känner dom jag känner, varken mer eller mindre. Sen är det upp till dig att välja vad du ska känna och/eller tro. Har dock full förståelse för att du tvivlar på min äkthet eller helt enkelt tror att jag är en lögnerska å wannabe, det skulle nog jag åxå ha gjort i omvänd sits.

Följer i a f din blogg flrea ggr/v. Det är blandningen som gör det och att du är så öppen om dig själv, du bjuder på dig när du är både ledsen, glad, arg o s v.

Bloggar själv både med en öppen och en lösenskyddad blogg så jag vet hur roligt det är och hur viktig en blogg kan bli i ens liv. Men mina bloggar är helt olika din...jag har inte lika många läsare som dig helt klart, men jag blir läst av en hel del å det ger en kick att veta att människor är intresserad av ens liv, tankar och känslor, och vill veta och följa en, Kommentarerna ger en otrolig feedback eller hur?

Följer även Kenza nån gång i månaden av en helt annan orsak. Jag önskar henne helt ärligt grattis till hennes framgång å att det går så bra för henne. Att människor lyckas ska man uppmuntra. Sen att jag inte förstår hur hon har kommit dit hon är i dag, det är en HELT annan sak.

En fråga...hur många läsare har du per dag Mirre?



Jag är något äldre än dig, blond, bor i en mellansvensk ganska stor stad å i en annan storstad till och från..Wenn du interessiert sind?!

Go girl



2008-12-29 Kl: 02:16:13
MIRRE skriver:

Icca: Tack för din kommentar.. Jag skulle uppskatta om du mailade till min bloggmail: [email protected] har några frågor och en del att klara upp. Vore ställt om du mailade mig

2008-12-29 Kl: 02:27:10
URL: http://miirre.se
Sabina skriver:

Jag läser oxå din blogg dagligen.

Började läsa den i våras har jag för mig.



Gillar att läsa din blogg för att du skriver om roligt saker. Kan vara allt från hur dagen sätt ut eller bara bilder. Det funkar skit bra för mig =)

Plus att jag känner igen mig själv lite, t.ex. Hypokondri. Om du har tips på hur man kan jobba med det kan du kanske göra ett inlägg eller maila mig så jag kan få lite tips?



/ Sabina

2008-12-29 Kl: 09:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0