Tisdag

Hej alla underbara! Jag vill först och främst tacka för alla era värmande kommentarer, jag blev jätteglad när jag läste vartenda en och det är klart att ni hjälper. Ni är en del i mitt liv ju som läser min blogg. Ni får inte tro att ni inte gör någon nytta för det gör ni verkligen. I mitt förra inlägg var jag tvungen att skriva av mig, skriva precis som jag kände och idag mår jag lite bättre! Hoppas att det inte vänder ikväll.. Nå vill ni veta vad jag ska hitta på idag? Jag ska alldeles strax gå upp och ta lite frukost, funderar på att ta en bagel och lite flingor som vi köpte igår (jag valde) hihi. Sen ska jag ner till min våning och fräsha upp mig lite för mamman kommer och hämtar mig om ungefär en timme, då ska vi åka till Tyson's köpcenter som ligger 5 minuter här ifrån, jag är glad över att jag har Washington DC's största köpcenter så nära mig! Jag har inget planerat senare förutom att hämta barnen vid busshållsplatsen sen kolla så att de gör sina läxor (om mamman inte ör hemma och gör der dvs.) Jag har inte kommit igång med mitt "jobb" än eftersom både mamman och pappan är hemma nästan hela tiden, de jobbar ingenting denna månaden typ. Det är bra för då kan de visa mig vart allting är och jag får lite tid på mig att lära mig vägarna som jag ska köra osv. Hoppas ni har det bra där hemma? Och om det är någonting ni undrar om Au Pair som kanske själv vill åka eller som ska åka så kontakta min mail: [email protected] istället för att fråga i en kommentar, mycket lättare! Nu ska jag iväg, vi hörs lite senare I kväll för er tid!

Kramis!


Min goda mat igårkväll, tur att städerskan kommer idag för
jag har pastasåsfläckar överrallt på skrivbordet... Hmm!


Min bästa vän... Om jag inte haft tillgång till datorn
eller internet hade jag varit mer deppig!


Oh, Skittles! Ni kommer få dras med att jag tjajar om dem godisarna...
Men eftersom att det INTE finns något lösgodis här är jag
väldigt glad över att jag funnit mina favoriter.

ica skriver:

skittles rocks!! ;)

2008-12-09 Kl: 16:43:27
URL: http://icaslife.blogg.se/
Olivia skriver:

Snälla Mirre! Du kan väl skicka ett sånt paket med godis till mig? Jag värkligen älskar det!!!

2008-12-09 Kl: 16:44:11
URL: http://trelleborgolivia.blogg.se/
p skriver:

Skönt att du mår lite bättre idag, och hoppas det fortsätter så!

HAHA whoot? inget LÖSGODIS? :| skulle aldrig klara mig, seriöst..

2008-12-09 Kl: 17:09:49
URL: http://petriss.blogg.se/
Felicia skriver:

Finns det inget lösgodis :O? Hahha jag hade tagit med flera påsar godis hemmifrån ;) Kul att du mår bättre:D

2008-12-09 Kl: 19:40:01
sara skriver:

Vad är det för något? smak och sånt? Kul att du mår bättre. hoppas det håller i sig :)

2008-12-09 Kl: 20:22:22
URL: http://sarahogbergs.blogg.se/
Anonym skriver:

Hur kan du klara dig utan lösgodis? hihi ;D

Hoppas du har det bra!

2008-12-09 Kl: 20:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0