Starbucks

Klockan 19.00

Jag och en svensk Au Pair här ifrån ska iväg till starbucks ikväll, första gången vi ska ses ikväll. Hon har varit här tre veckor längre än mig. Wish me luck! Jag behöver detta! För första gången på de här dagarna lossnade en stor bit av stenen inuti mig. Skönt! Fast där är mycket kvar av stenen, bit för bit ska falla bort. Hoppas det inte tar en evighet. Jag måste säga själv att jag förtjänar detta. EN svensk tjej som bor några minuter ifrån mig med bil ska jag träffa om en timme. Jag känner mig speciell! Om en halvtimme ska jag läsa med M sedan natta henne, mamman är på jobbet och pappan ska åka med S till en aktivitet och då är jag själv med M. Absolut senast nio kanb vi komma iväg till starbucks då pappan kommer hem med S och kan ta över. Nu ska jag ladda en maskin med min tvätt, har inte tvättat sen jag kom hit.. Gud så mycket smutstvätt jag har att ta itu med.. Sov gott ni nattugglor. Bloggar när jag kommer hem igen så ni har ett nytt inlägg att läsa i morgonbitti.. Sov så gott!

Kramis!

Babbidesign - [Design & Foto] skriver:

Älska starbucks!

2008-12-10 Kl: 01:47:24
URL: http://babbidesign.blogg.se/
alyssa skriver:

hej där = ) hamna på din blogg nyss och oj måste ja säga.. jag hoppas det kommer gå bra med att anpassa sig till familjen där =) jag har alltid velat komma iväg på Au Pair men jag har inget körkort =( suck inte kul alls, har inte haft tid för det. men, du kommer säkert komma in i det snart och jag hoppas verkligen det ;D haha.. Väla Centrum kommer alltid finnas kvar här i Ödåkra o vänta på dig ;p kram på dig!

2008-12-10 Kl: 12:18:14
URL: http://alyssas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0