Sorry!

Jag har ingen lust att blogga nu, jag är jätte deppig! Jag vill bara hem... Förlåt!

Jess skriver:

Det gör såklart inget. Vi kommer tillbaka och läser din blogg när du känner dig bättre. De första veckorna/dagarna känns alltid hemska, så är det bara, men om du känner likadant om en månad eller några veckor så borde du nog åka hem. Ha det bra iallafall!

2008-12-08 Kl: 22:07:00
Stinha skriver:

Det kommer gå bra. Det är alltid jobbigt första tiden, håll bara ut. Tänk på allt roligt som kommer ske i framtiden istället :)

2008-12-08 Kl: 22:25:01
URL: http://stinha.blogg.se/
Linn skriver:

Du skrev ju förr att du älskade kommentarer och att vi inte ska vara rädda för att kommentera, well så jag ska väl skriva en rad :P



Jag tycker att det är jättemodigt gjort av dig att åka som Au Pair till ett annat land ett helt år för visst var det ett helt? Speciellt när det ligger så långt borta. Det kanske inte är det du syftar på i inlägget men jag ville bara säga det. Själv funderar jag på att åka ett år till ett annat land för att plugga språk efter något år i gymnasiet men tanken gör mig ändå ganska rädd och något jag nu lagt åt sidan.

Hemlängtan till vänner, familj och sitt land men samtidigt lockas man ju av alla nya upplvelser och erfarenheter man kan få genom att tillbringa ett år någon annanstans i världen.



Tänkte göra något snyggt slut av detta eller en kort sammanfattning men eftersom att jag inte riktigt är 100 på vad jag har snackar om så blir det inget med det ;)

2008-12-08 Kl: 22:27:11
URL: http://linnzo.blogg.se/
osob skriver:

vi respekterar dig iallafall gör jag det (Mirre du klarar du är stark självklart kommer det vara tufft i början ännu än gång lycka till med allt:)



peace!

2008-12-08 Kl: 22:33:40
Isabelle skriver:

Mirre, jag förstår att det känns superkonstigt att vara i en helt annan familj, med andra vanor och sätt att göra saker på. Men du kommer vänja dig och känna trygghet i de dom gör :) så småning om! Det är klart du saknar familjen din men det kommer bli bättre och gå lättare för varje dag! Jag lovar!! =) Det är klart att det är okej att ha hemlängtan men jag tror verkligen att du kommer få ett fantastiskt år och tänk att det är bara ett år av ett väldigt långt liv. :)

Kram Isabelle

2008-12-08 Kl: 22:41:39
josephine skriver:

hej! ja läser din blogg lite nu och då. jag är också aupair, fast i england. kom hit i början på september och far hem för gott nästa vecka. hemlängtan är för stor helt enkelt. nu vet ju inte jag vad som hänt som gör att du vill åka hem. men jag vet däremot att det är extremt jobbigt att känna så för jag har varit där alltför många gånger. men jag skickar en styrkekram och hoppas att det känns bättre snart!

2008-12-08 Kl: 22:45:55
URL: http://josephinesaupair.blogg.se/
Madde skriver:

Hej Mirre!

Jag vill bara säga att du kommer klara detta, du är en stark person, ge inte upp.

Det är många som står bakom dig som stödjer dig och jag är en av dom!

Du är modig som gör detta!

Ha det bra, ta hand om dig!

Puss och kram<3:)

2008-12-09 Kl: 10:18:08
URL: http://arkenfjall.blogg.se/
Jenni skriver:

Jag har också funderat på att åka som au-pair till USA nästa år.. men vi får se hur det blir! :)



Du är stark!

Ge det en chans, jag tror nog det blir bättre med tiden bara du vänjer dig vid allt och kommer in i rutinerna! :)



styrkekramar

2008-12-09 Kl: 10:33:33
URL: http://jennimaatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0