Söndag

Halloo Leute!
Vi vaknade för en timme sen och nu ska vi snart ner och äta lite frukost, min frukost änsålänge har bestått av lite pepparkaksdeg, otroligt! Mina blogginlägg kommer bli så mycket tidigare sen igen så fort jag kommer in i mina rutiner, nu är klockan sex för er liksom, kan inte vara kul att jag uppdaterar så här sent, haha! Men klockan är bara tolv här. Vi funderar på att kolla på Tokio Hotels DVD igen samtidigt som vi äter frukost, jag kommer kolla sönder på den en vacker dag! Sen ska Sora iväg med familjen här på ett julbord på tisdag, gissa vad jag kommer göra?! Kolla på DVDn såklart!! Sora bor i Boston MA, i en liten stad utanför. Jätte mysigt hus, Sora är svensk, hon är en av de vännerna jag har som jag träffat genom ett Tokio Hotel forum. Vi har ingen aning om vad vi ska göra idag förutom att vi ska baka pepparkakor... Och kanske mer knäck eftersom vi åt upp mer än hälften igår, hahaha! Och det skulle sparats till jul. Just ja, jag och Sora konstaterade just att äkta "hello kitty" smycken är cp dyrt, ett par diamant örhängen kostar 2500$ (!!) Asså, hur fasen kan det kosta så mycket? Det är ungefär 20 500:-
Nu ska vi pysa ner och äta frukost...

/Mirre


Jag, Gosia från Polen och Som från Thailand på "wolftrap" i Washington DC!
ASKALLT!!

SORA skriver:

YES! :D Jag är svensk hoho. XP

2008-12-14 Kl: 20:11:42
URL: http://sorax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0