Söndag

Klockan: 10.38

Godmorgon på er (från andra sidan jorden)
Jag ska snart upp och äta frukost, har inte mycket att säga, känner mig rätt tom på ord just nu! Inget negativt bara de att jag är HUNGRIG. Haha! I eftermiddag ska jag, mamman och M åka iväg till ett stort köpcenter här i närheten, ska bli så roligt. Det är en del grejer jag behöver inhandla som platttång, underkläder och lite andra kläder. Jag fick min första "lön" igår också, dock har jag inte börjat jobba på riktigt än utan är bara under upplärning av mamman, jag följer med på vad jag känner för som har med barnen att göra, det kommer aldrig bli någon tvång att följa med på allting om mamman eller pappan redan är med dem. Jag vet inte när jag kommer börja jobba på riktigt än, det tror jag kommer automatiskt, någongång nästa vecka skulle jag tro, så denna veckan blir en upplärningsvecka. Eftersom att mamman inte jobbar regelbundet så är hon hemma väldigt mycket nu. Det är skönt tycker jag! Nu är jag så hungrig, funderar på att äta flingor och en bagel, vad ha ni ätit till frukost i morse? Ohh, mamman ringde nyss, Vi ska ha ett möte idag med andra Au Pairs, jag blev väldigt glad nu! Hihi.. Vi ska samlas klockan ett! Wish me luck..

Puss!

Johanna skriver:

heejsan =) jag har funderat att åka som aupair, men de finns så många organistaioner man kan åka med så tänkte höra med dig, vilken du åker med? och hur du haft det hittils? Kram

2008-12-07 Kl: 17:26:12
URL: http://pimpiina.blogg.se/
Tess skriver:

<3 saknar dig oxå snuttis!!!

2008-12-07 Kl: 18:12:10
URL: http://Lareinvik.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0