Snabb update!

Hinner inte blogga, FÖRLÅT! Men jag försökte med min dator här på hotellet nu efter vi hade käkat lunch men det tåg sju svåra år och det kopplades av hela tiden. NU ska vi in igen jag tror jag hinner blogga innan jag åker till familjen eftersom jag har lång tid till mitt tåg går. Nu har vi en timme kvar på föreläsningen sen ska vi iväg till respektive, jag är så nervös... Ni anar inte! Jag har det jätte bra och maten är okej, mina rumskompisar är hur trevliga som helst och jag sitter med tyskarna och snackar hela tiden, de är väldigt trevliga.. Även mina svenska vänner såklart. Vi är som en sekt, haha!
Nej nu måste jag springa.. Det blev ändå ett litet inlägg till er..
Kram på er, hörs snart igen.

Ps. om jag kommer in på internet innan tåget går så lägger jag upp bilder! Bloggar från en annans dator nu.. :)

xo, Mirre

sanna skriver:

Gud vad avis jag bir på dig! Hade det inte varit för att jag atr ett extra år på gymnasiet så skulle jag dra nästa år som Au Pair!:) Ha det underbart kul:)

2008-12-04 Kl: 19:11:15
URL: http://beingyoung.devote.se
isabelle skriver:

snackar du tyska med dom eller engelska?

åh vad kul :D hoppas du får det superbra hos din familj!

2008-12-04 Kl: 22:19:00
URL: http://izabellenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0