Tired

klockan 15.49

Heey! Alles gut? Jag sitter just nu och kollar på Andra Avenyns avsnitt från denna veckan. Hann inte kolla på dem i söndags dagen innan jag skulle åka iväg.. Mamman och barnen har varit iväg nu ett tag, de är iväg på S basketträning och M hängde med.. Ni undrar kanske varför jag skriver S och M? Jag får inte skriva ut deras namn på internet eller lägga upp bilder som har med familjen att göra. Självklart bilder på mig själv men inte bilder på huset och så. Det förstår ni säkert. Idag var vi somsagt iväg på Target köpcenter och handlade det jag behövde men jag missade ändå hälften av vad som stod på listan eftersom jag glömde den här hemma på rummet.  Pappan är på dett bröllop ungefär en timme härifrån med flyg, så barnen och mamman stannar här med mig. De ska iväg efter S träning och äta pizza sen kolla på julbelysning en bit härifrån här som är väldigt berömt för sin belysning... Jag smsade mamman precis och sa att jag ville stanna hemma för jag har ganska ont i huvudet, hon frågade själv innan om jag ville med eller inte så det är inget tvång..
Haha, jag ringde nu och hon kunde inte svara på smset, hon visste inte hur man gjorde från hennes tele så hon skulle precis maila mig från mobilen men jag ringde så hon hann inte.. Så snäll hon är, hon frågade om hon skulle köpa med mat från den italienska restaurangen de ska till men ja har faktiskt ätit här hemma, precis. De dem hade samma dag som jag kom hit, då hade de ju en fest för pappan.
Nu ska jag kolla klart på Andra Avenyn, svara på en del frågor på min bloggmail och äta skittles, yumm! Barnen och mamman kommer hem vid åtta tiden så jag är själv fram till dess och jag har lite att sysselsätta mig i..

Kramis och godnatt på er!

Anonym skriver:

Förstår appsilut du inte får säga namn eller visa bilder på kidsen. Men du kanske kan sammanfatta nånstans vad varje bokstav är för barn- typ tjej/kille och ålder så vi hänger med i svängarna :) (Jag kanske är dum som inte fått med mig det hittills, men jag skyller på att jag ammar och att hjärncellerna försvinner ut med mjölken )

2008-12-06 Kl: 22:44:43
Anna skriver:

Förstår appsilut du inte får säga namn eller visa bilder på kidsen. Men du kanske kan sammanfatta nånstans vad varje bokstav är för barn- typ tjej/kille och ålder så vi hänger med i svängarna :) (Jag kanske är dum som inte fått med mig det hittills, men jag skyller på att jag ammar och att hjärncellerna försvinner ut med mjölken )

2008-12-06 Kl: 22:44:54
URL: http://thekattmat.blogg.se/
osob skriver:

trevligt:D

2008-12-06 Kl: 23:58:01
camilla skriver:

Hoppas du har det bra där borta. :)

2008-12-07 Kl: 00:37:05
URL: http://www.neverthink.devote.se
katarina skriver:

andra avenyn ? den svenska serien ?

2008-12-07 Kl: 18:39:20
URL: http://thereisnobodylikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0