Onsdag

Jag vaknade 12.10 så länge jag har sovit! Nu är klockan lite över ett och vi planerar att åka till ett köpcenter här, samma som vi var på för ett par dagar sen. Idag har det börjat snöa, det ligger som ett vitt täcker överallt, ingenting såg ut som det gjorde igårkväll när vi kom hem. Jag hatar egentligen snö, jag önskar hellre att det bara regnade för de försvinner sen igen men snön ligger kvar! Det är redan den 17 december, känns fortfarande som om det är november. Tiden bara rusar iväg, snart är det julafton och om de inte matchar mig med en familj så åker jag hem på julafton antagligen! Kul?
Nu känner jag mig seg, har suttit med detta inlägget i över en halvtimme.. Jag har noll i hjärnan nu. Vi borde gå ner och äta något sen fräscha upp oss.. Vi sitter som två degklumpar i olika delar av Soras rum...

Uppdaterar snart igen! Sorry, jag är helt slö idag..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0