Onsdag

Klockan 09.57

jag måster skynda mig, försov mig.. Oh, drömde så konstiga drömmar om någon dator som skulle sprängas sen vaknade jag av att Elin ringde då hon var klar, så nu ska jag bara klä på mig sen ska jag köra och hämta henne. Jag får äta någon frukost där, på starbucks eller något. De har massor av olika restauranger både upp och nere på Tyson's. Ska försöka ta lite bilder idag också, så får ni se hur Tyson's ser ut :) Nu måste jag springa.. Hörs lite senare... Om jag inte bloggar förän min kvällstid, alltså sent för er så är det för att vi kommit hem försent och S har precis kommit hem från skolan, han ska ha en playdate så jag måste hålla koll på dem, som sagt..

Pussar!

Amanda skriver:

vad är en "playdate" ? :P

2008-12-10 Kl: 17:11:34
URL: http://aamandahellgren.blogg.se/
Anna skriver:

Det är så kul att höra om era upplevelser nu när ni också flyttat. Minns när det bara var jag och jag skulle försöka förklara hur ensam man känner sig i en stad där man inte känner en kotte. Där man inte vet någonting. Jag slog ut en tand och hade ingen aning om var det fanns ngn tandläkare , inget , vad gör man liksom . Inte att jag vill att ni ska uppleva samma ensamhet som jag gjorde ibörjan , men jag förstår till 100%! Och allt sånthär gör en starkare , även om man inte tror det. Saknar dig en massa hjärtat ! pusss

2008-12-10 Kl: 18:16:28
URL: http://dasilva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0