Net-a-porter

Här är några favoriter från net-a-porter. Funderar starkt på att beställa från sidan men vet inte riktigt vad än, kanske den svarta AC/DC från Buddhist punk. Sjukt ball är den ju! Jag älskar skinnvästen från Mcqueen överst också.. Jag behöver en ny väska och en designer väska lockar så hemskt mycket att jag var nära på att beställa en i förregår, den svarta från Anya Hindmarch som jag också lagt upp här. Fast jag är så orädd om väskor och tex. solbrillor att jag inte vågar köpa för dyra.. Men man ändrar kanske inställning när man vet att produkten är fett dyr och så är man rädd om den/dem istället.. Förhoppningsvis!


Alexander Mcqueen


Aminaka Wilmont

Anya Hindmarch


Buddhist punk

Buddhist punk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0