Måndag

Hej! Sora här! Har Mirre i telefonen just nu "Jag kommer inte in på internet just nu. Det är något problem med uppkopplingen till nätvärket här. Det kan bero på att de håller på att lägga om golv i hallen och att de har råkat kapa en nätverkssladd..En av pappans anställda ska komma senare och kolla på uppkopplingen om vad som är fel. Jag ska snart hämta barnen vid busshållplatsen sen ska vi på deras fritids aktiviteter. Vi hörs om ett par timmar igen då jag antagligen kommer in på internet! När jag har kommit in i mina arbetsrutiner kommer jag blogga oftare, som innan! Så oroa er inte för det"

Ha en bra dag! Jag lägger in bild på Mirre och mej.




Zara skriver:

2008-12-08 Kl: 19:16:13
Zara skriver:

Hej Mirre!

Jag har en liten fråga,

jag har tänkt mycket på att bli Au pair i USA jag med men jag har ett problem, INGET KÖRKORT!

Är körkortet ett måste om man vil bli au pair i USA?



M.V.H

Zara

2008-12-08 Kl: 19:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0