LYCKA

Förlåt, men jag är så glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Och jag kan inte säga någonting än för ingenting är "betalt" än. Så mycket får ni veta. Så  fort allt är klappat och klart så berättar jag, det lovar jag er! Jag vaknade av telefonsamtalet här i morse, eller ja klockan var 10.00 AM så jag hade ställt klockan. Så jag har alltså fått ett samtal hit till USA från Sverige!
Sora sover fortfarande, hon var uppe tidigt i morse och körde lite ärenden med pappan. De skulle fixa bilen som Sora kör med här, den var sönder någonstans. Inte bra att köra med den när den är sönder, speciellt inte i detta vädret.
Idag ska vi bara vara hemma, jag ska packa ihop mina grejer. Oh, en sak... Förlåt för alla mina stavfel, vissa gånger när jag skriver så är jag så stressad, men för de mesta så kollar jag in i skärmen samtidigt som jag skriver så jag ser direkt att jag skriver rätt/fel. Men nu på senaste har det varit lite, halvt! Jag vet. Förlåt!
Nu ska jag väcka Sora för jag är hungrig, måste äta! jag kräver maaaaaaaat. Så kul att ni gillade min videoblogg och att den itne var tråkig som "alla andras" som ni sa, haha! Jag älskar att bjuda på mig själv och jag är alltid mig själv till hundra, ni såg väl att jag tappade godiset jag skulle visa, pallade inte göra om för att den skulle bli "perfekt" så de får ni på köpet, mina små tabbar.. Haha! Och en sak till, jag hittade inga uggs! :/

Sorry Sora, men du snarkar! HAHAHA!
/Mirre the firre


Här är en till video på mig, tyvärr ingen videoblogg, här bara "spelar" jag piano!
Hahaha så kasst!


EDIT: Jag råkade ta borta era kommentarer när jag skulle godkänna dem precis. =/ Suck! KOMMENTERA OM! Haha..

Martina skriver:

ser ungefär ut som jag när jag spelar piano ;P

2008-12-22 Kl: 18:38:35
Amanda skriver:

Jag måste bara säga att jag tycker din blogg är superbra! :)

Hur kul som helst att läsa. Och så är du grym på piano ;P

Ha det bra och god jul

2008-12-22 Kl: 18:54:27
p skriver:

jag skrev att jag övervägde om det möjligtvis hade x-tina o göra.. det du är så glad över :) Men vad det än är hoppas jag du berättar det så fort du kan :D

2008-12-22 Kl: 18:56:41
URL: http://petriss.blogg.se/
izzie skriver:

hmmm antagligen så är du glad över något med TH eller x-tina? eller så äre jobb/plugga/dans möjlighet skulle jag tro! :D Hoppas det är något kul iallfall.^^

2008-12-23 Kl: 15:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0