Lördag 11.42

Sjukt, jag vet knappt om det är lördag eller söndag! Jag är totalt vilse på dagarna. Inget nytt än om familjer, antagligen för att det är helg, så hoppas på att det kommer på måndag.För en gång skull har jag sovit okej i natt förutom att hunden här sover mellan mig och Sora i en 1.20 säng men det funkar fint, haha! Tänk er att just nu har jag mitt liv i två stora resväskor, är det inte klokt? Många gånger vill jag bara åka hem och skita i allting men samtidigt vill jag ge det en chans, vem vet... Den perfekta familjen kanske vill ha mig som Au Pair, jag ska inte ge upp. De får skicka mig tillbaka till sverige pga att det inte finns några familjer för tillfället, jag vill inte lämna självmant.
Nu ska jag ner till Sora, de gör knäck och pepparkaksdeg.

/Mirre


Problemlös!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0