Lördag

Gomiddag! Morgonen började bra, jag ställde klockan på halv nio för att jag och Nina skulle iväg till väla för att shoppa nu på mellandagsrean men ingen Nina ringer... Jag smsade henne och kollade så hon inte sov men det gjorde hon så jag somnade om tills hon smsade tillbaka någon timme senare och vi ska alldeles strax iväg, vi skulle komma iväg för att slippa folkmassan som är där just nu, sliter och drar i allt! Att folk inte kan vara lugna istället!
Ikväll ska jag och några vänner hem till Gajic, hon bjuder på mat och dryck. Hon är även chaffis ikväll både här ifrån till henne och in till stan för party sen hem igen.. Lyx! Det ska bli skönt att träffa alla igen och snacka om allt. Som man saknar det när man är borta oavsett hur länge så saknar man det ändå, att snacka om allt mellan himmen och jord med sina vänner är härligt.

Igår fikade vi på mezo, jag, Nina, Tirre och Anna... Vi satt där någon timme och pratade om allt, varför är vi kvinnor så beroende av att prata, skvallra och snacka en massa skit? Mamma köpte hem en tidning om "vår fantastiska värld" där det stod om vårt begär över att skvallra, det var väldigt intressant att läsa faktiskt, hur vi egentligen är skapade för att snacka och skvallra med varandra. Nu ska jag gå och klä på mig, snart ska jag ta bussen mot väla med Nina. Hörs lite senare!


Tänker på dig Cecilia!

/Mirre

Sahra skriver:

Hej! Har Nina någon Blogg? Vad är den isåfall? :)

En underbar blogg som jag läser dagligen!

Kramiis

2008-12-27 Kl: 11:39:25
FEBB skriver:

Ja det är ju en av dina idoler, haha du gör ju det för din skull men jag är ändå så himla glad, tack tack! =)

2008-12-27 Kl: 12:23:50
URL: http://febb.blogg.se/
CICI skriver:

<3 <3 <3

2008-12-27 Kl: 12:33:59
URL: http://cicii.blogg.se/
sara skriver:

vad för ögonskugga brukar du ha? ser så otroligt snyggt ut med den där silvriga och svarta? vad för märke? Puss

2008-12-27 Kl: 13:25:21
MIRRE skriver:

Sv: Ögonskuggan jag hade då är en som är helsvart och en som är helvit så blandar jag bara dem. Den är från Liverpool, då jag vad där.. Superbilligt "skit" så det är inget märke..

2008-12-27 Kl: 16:21:58
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0