Jetlag

Hej babes!
Jag vaknade och tittade på klockan, då var hon 14.58 oooh, va jobbigt. Jag kommer aldrig bli av med mitt jetlag. jag gick jag la mig halv två i natt, vaknade halv fyra av att jag inte kunde sova.. Sjukt! Sen låg jag vaken till halv åtta och tvingade mig att sova för jag blev lite tröttare då och sist jag kollade på klickan var hon lite innan åtta. Sorligt.. Hoppas jag somnar i tid snart, jag hatar jetlaget. Ikväll ska jag, Tirre och Anna ut. Vet inte vart är men det får vi se, var vi hamnar.  Vi ska först ses och äta lite gott hemma hos någon av oss sen beger vi oss ut. Vi får se vad som har öppet, min kusin ska spela på Tivoli, kanske blir det!
Jag fick en inbjudan av Gajic på lördag, blev bjuden dit på mat och gott innan utgång då också. Jag har klädångest, jag har ingenting att ha på mig varken idag, lördag eller nyårsafton! jätte jobbigt.. Jag måste verkligen hitta någonting att ha på mig. Mamma har lovat mig att vi ska gå och kolla lite nu på mellandagsrean i stan och på väla, för jag måste ha någonting att ha på mig. Jag är så kräsen med kläder också, sjukt jobbigt.
Nu ska jag ta lite gott att äta, vi har massor kvar sen igår.. Ohh, vad gott det ska ni nu när jag tänker på det! Vi hörs lite senare.. Ni ska väl också äta lite god julmat som blev över? :)

/Mirre

anna skriver:

heej! när kom du hem? hur länge har du haft jetlag?:(

2008-12-25 Kl: 15:54:55
URL: http://annabeck.blogg.se/
ally skriver:

välkommen tillbaka till vårt vackra helsingborg ;D (som saknar snö dock) haha... och jag vet inte om jag ska våga... eller jo jag vågar mig ut i mellandagsrea-jakten på Väla och Gågatan ;P ses ute i vimmlet!!! haha.. kram!!! och God Jul /Alyssa

2008-12-25 Kl: 15:59:57
URL: http://alyssas.blogg.se/
alexandra skriver:

Jag vi ¨åt jul luch idag hihi!jag älskar jul kinkan

2008-12-25 Kl: 17:48:38
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
p skriver:

blev julmat till middag idag igen för min del!

och du.. glöm inte att berätta det där som du är så lycklig över så fort du vill/kan/får! Jag kan inte sluta tänka på det och spricker snart av nyfikenhet ;p

2008-12-25 Kl: 18:17:44
URL: http://petriss.blogg.se/
Iza skriver:

Inget julbord idag för mig inte. Mammsen fyller år så vi bestämde oss för att inte käka samma middag idag som igår, så idag blev det en annan typ av fest mat till middag :P



Jobbigt med jetlag, men det försvinner ju så småning om. =)

2008-12-25 Kl: 19:05:11
URL: http://reachthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0