Hallo Leute

Jag är hemma! Det är så skönt efter den äckligt obekväma flygresan, jag hatar flygplansstolar. Funderar starkt på att ta first class nästa gång man åker långt.
Dagens I-landsproblem! Jag är väldigt trött, har sovit en timme i morse vid tio till elva, anledningen till att jag inte kunde sova var att det gick bra filmer på flyget och att jag inte var trött helt enkelt. Jag kollade på "Meet Dave" och "Harry Potter and the prisoner of Azkaban". Älskar när de visar bra filmer på flygen för tiden går så mycket fortare då. Det var inga förseningar alls, vilket var skönt fast jag är så van vid förseningar och att väskan kommer bort att jag inte bryr mig längre. Man kan inte göra någonting åt det ändå.
Jag kommer sakna mina kära flingor cinnamon toast crunch och skittles, jag tröttnade jättefort på orginal skittles, mina favoriter är "Wildberrys" supergoda! Nu ska vi snart äta, undrar vad det blir? Något typiskt svenskt kanske.. Inte för att jag hunnit sakna det så värst mycket men det kan ju vara gott nu när man precis kommit hem. Och komma hem till julbord i morgon är ju inte illa pissat, jag som älskar julmat!!
Asså.. Har ni någongång haft en nerv i ögonbrynet som hoppar? Jag har det nu, skitstörigt. även fast man slår, kliar eller bankar på de så försvinner de inte. Nerver som får ryck ibland är nog det störigaste. Jag ser typ inte vad jag skriver pga denna nerv som spelar ett spratt. Kul! Det var helt underbart att träffa familjen igen, de mötte mig på centralen i Helsingborg (Pappa och syrran) mamma var hemma och fixade med maten.. Det spelas julmusik för fullt på radion och jag har knappt några julkänslor, fast de försvann för ett par år sen tyvärr, jätte tråkigt! Jag förstår mig inte på folk som handlar jättemycket pynt och tomtar, jag klarar inte av det.. Haha! Konstig är jag, jag vet.. Nu ska jag äta sen vila.. Är riktigt trött, som sagt!

/Mirre


Checka mina balla silvernails!!
På tal om naglar så måste dem göras om!
Har haft dem snart fem veckor.. Otroligt att de håller, I'm impressed

Sara skriver:

Hej! Jag har hittat en superkul sida där man kan samla ihop till tillexempel presentkort, kondomer, gratis sms och dessutom massa coola teknikprylar! kram



kolla in här: http://www.SuperGratis.se/?r=52483

2008-12-23 Kl: 16:30:03
Klara skriver:

ohh, jag vet precis vad du menar!

fast en nrev i ögat brukar dra ihop sig istället.

man kan ju tro att jag flörtar med nån ;D

2008-12-23 Kl: 18:07:12
elin skriver:

hej tjejen. Skont att du kom hem oskadd. Hoppas du kanner dig battre pa hemmaplan, synd att det inte ordnade sig har i usa. Det kommer fler chanser och nya dorrar att oppna. God Jul ocksa! Vi hors. kram kram

2008-12-23 Kl: 18:42:48
URL: http://eelinhoglund.blogg.se/
nadja skriver:

den dära nerven har jag oxå i dag har haft de heladagen skit jobbig ska döda den om den kommer ut

XD GOOOOOOOD JUUUUUUUL <3

2008-12-23 Kl: 18:48:09
alexandra de la paz skriver:

Dina naglar är verkligen fina=)själv är jag nagelbitare haha!

Kraam<3

god jul

2008-12-23 Kl: 19:12:48
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Andrea skriver:

nice nails!!

2008-12-23 Kl: 20:00:24
URL: http://andreakm.blogspot.com
LINA skriver:

Super snygga naglar

2008-12-23 Kl: 21:52:46
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0