Fredag

Asså, jag är så trött att jag vill dö! Jag somnade halv nio i morse.. Kunde inte sova (igen). Jag och Tirre ska träna vid tre tiden och innan dess ska jag ha hunnit med att posta två väldigt viktiga brev och in en runda på banken för att snacka lite. jag veet att ni är så nyfikna på vad det är jag är så glad över, jag kommer kunna berätta det vilken dag som helst nu för då är allt färdigt och 100%.. Jag drömmer så konstiga drömmar nu för tiden, jag minns inte riktigt vad jag drömde bara att det var sjukt konstigt!

Igår var ju som sagt på tivvan, hade jätte roligt hela kvällen, vet ni vad? Ni som varit där vet att där är en scen och man kan även stå där och dansa vilket vi alltid gör någon gång under kvällen som vi är där. Och bakom oss just då stod ett gäng killar som höll på... Vips så knuffade en av dem mot oss med all sin kraft, jag säger bara om inte en kille tagit handen om mig där hade jag stupat med huvudet före rakt ner på stengolvet och det hade garanterat slutat illa för det är ändå en bit ifrån scenen och golvet. De andra klarade sig själva men det var en jävla tur att han stod där då och var så snabb.. Det tackar jag för!

Inatt åt jag världens godaste mackor, jag blev så hungring när jag kom hem så jag var tvungen att göra mig två räkmackor med majonäs och pressad lime på.. Ohh, det vattnas i min munn bara av att skriva det, haha! Jag saknar bagels!! Synd att det inte finns att köpa här, jag vet att McDonalds har det på sin frukost vi får se om jag pallrar mig dit någon dag, de har väl ändå frukosten till elva va? Det är ju ganska lagom för mig. Jag måste börja vända på dygnet, det är sjukt jobbigt men jag måste verkligen. Jag kan inte vara uppe till morgon varje dag sen sova till tre-fyra.. Nu gick jag upp iallafall lite tidigare och förhoppningsvis somnar jag i tid. Ikväll ska jag träffa Nina, vi får se vart vinden drar oss!
Nu ska jag hoppa i träningskläder sen äta en god frukost och bege mig till bussen.. (Köra bil nu är det inte pä tal om, jag är så trött så jag vet inte vad jag skriver)

/Miir


Jag här hemma, innan utgång!

Jag, Tirre och Anna på Tivvan


Anonym skriver:

är Tirre i Skåne nu? ;p

2008-12-26 Kl: 15:00:04
alexandra skriver:

jag kan inte första,hur kan dina ögonfransar vara så långa?=)villken mascara använder du eller hur får du dom vara så långa?=)

Kram .

btw(du är skit fin)!!

Kram

2008-12-26 Kl: 16:46:29
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Emelie skriver:

Jag gillar din blogg osv, men musiken är riktigt jobbig. Det blandas med min musik medans man väntar på att bloggen ska ladda och ja......... riktigt jobbigt

2008-12-26 Kl: 17:36:30
Emma skriver:

hejsan:) vill ba säga att jag tycker du har skit bra musiksmak:)och att du verkar vvvääääälllldddiiigt lång jag vet inte om det bara ser ut så på bilderna men :)

2008-12-26 Kl: 18:59:10
URL: http://emmasbloggse.blogg.se/
anonym skriver:

asså du brukar skriva såå jätte långa inläggg o dom e inte roliga precis ibland kanske .. tycker du ska tagga ner lite me så långa inlägg eller kanske ha mellan rum för aaa de blir lite jobbit att läsa .. annars älskar jag din blogg

2008-12-26 Kl: 19:26:17
MIRRE skriver:

Emma: Jag är vääääääldigt kort.. haha! Inte alls lång :) Det är mina vänner som är små :p

2008-12-26 Kl: 19:26:35
URL: http://miirre.se
Louise skriver:

Har ni inte typ Mormors bageri i h-borg? Där kan man iaf handla bagels :) Förresten, med vilken organisation åkte du till Usa? har frågat innan men fick inget svar

2008-12-26 Kl: 22:19:49
URL: http://justasecond.blogg.se/
Anonym skriver:

Herreguud, är jag helt efter?? är du hemma i sverige?



puss

2008-12-26 Kl: 22:44:29
sofie skriver:

du är för jäklans snygg tjejen!

2008-12-27 Kl: 00:53:21
URL: http://thenoteboook.blogg.se/
LINA skriver:

Dina ögon är underbara fast det har du säkert hört hundratals gånger

2008-12-27 Kl: 19:20:05
URL: http://missinna.blogg.se/
Emma skriver:

Måste säga det igen, har du lösögonfransar? annars helt hyperfina ögon, verkligen!!

2008-12-28 Kl: 17:14:03
URL: http://emmmaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0