Pigga och vakna!?

Klockan är 13.54 här! Vi vaknade precis.. Konstigt när jag gick och la sig fyra i natt? Nej, inte alls! Hur mår ni? Jag mår toppen. Det är snöar här och det är typ farligt att ge sig iväg. De andra här i familjen har faktiskt gett sig iväg ut till ett köpcenter och handla julklappar. Jag och Sora sitter här bara vid datorn, ska snart gå ner och äta frukost/lunch/middag! What ever! Haha.. Igårkväll hade vi sjukt roligt, satt här i Soras rum med Izza och sjöng allsång till alla möjliga låtar mitt i natten, vi skrattade så vi höll på att avlida, så här mycket har jag inte skrattat sen jag träffade Tirre.. Oh, vi skrattar kan ni tro! Vi har alltid sjukt roligt när vi är. Och Sora här har också en speciell sida som väcks till liv när hon börjar bli pigg efter att ha varit trött en längre tid, alltså övertrött... Hahaha, sjukt! Vi hade så roligt i natt.. Snart ska vi ut i snön och ha krig med Izza här hon nu vaknar, vi får se när det blir. Klockan är som sagt bara 14.23, det har tagit mig en halvtimme att skriva detta inlägg. Sinnes! Men jag pratar faktiskt med min pappa på msn i mic.. :)

Hoppas ni  får en trevlig lördagskväll! ♥


Linnea, jag och Elin på en danstävling hösten 2006


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0