Godmorgon!?

Hej sverige! Här sitter jag uppe mitt i natten i USA! Klockan är 02.23 Jag sitter och skriver... Som vanligt är jag inte trött alls, kanske för att jag även har lyckats att vända på dygnet här i USA, helt otroligt! Jag som trodde jag skulle komma in i rätt rytm här borta för jag hade vänt på dygnet hemma helt. Men icke! Jag ska nog snart äta en väldigt tidig frukost och sen ringa några samtal hem till sverige sen gå och sova.. I morgon är allting stängt pga snöstormen som jag sa tidigare och barnen går bara i skolan fram till elva här. Detta är sinnessjukt, folk loggar in nu mitt i natten här, sitter och pratar med min kusin på msn och några andra, pratar även med lilla mimi som ska vänja sig bort med sin ovana med att vara uppe sent på nätterna, då ska hon skita i att sova en natt istället för att försöka sova tidigt. Det fungerar säkert bra, hon är fortfarande uppe men jag slår vad om att hon somnar senare idag... Jag vill även berätta att en gammal kompis till mig, som jag umgicks med väldigt mycket ett tag har kommit ut ur (Tokio Hotel) garderoben, hon är nämligen ett TH fan, hon har inte sagt de förän nu.. Gaaah! Hur kunde hon hålla det hemligt för mig så länge, jag förstår inte? Haha! Nu är det iallafall officiellt att hon är lika galen i dem som jag är. Hur underbart som helst att höra!
Nu börjar mina ögon att svida, kanske dags för sängen?

/Mirre

Lisa skriver:

Nån har säkert sagt det förut men nu gör jag det iaf: Om man ska översätta din blogg till engelska översätts "Mirre" till Mirror haha, alltså efter varje inlägg står det: / Mirror hehe ja.. nu är det sagt iaf :D

2008-12-19 Kl: 10:37:41
URL: http://iamtheafterparty.blogg.se/
alexandra skriver:

Jag älskaaaarrrrr din blogg!!!=)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-12-19 Kl: 18:01:55
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0