Ett gott skratt

Ni förstår säkert att detta är en STOR omställning för mig, att vara här i ett år känns hopplöst precis nu och jag vill bara hem. Men det känns så, i början. Jag har pratat lite med en annan Au Pair som bor inne i DC och hon har varit här nu i tre månader, hon stöttar mig verkligen och vi ska snart ses. Vi har pratat väldigt mycket långt innan hon skulle åka också. Jag kollade igenom mina videos på youtube och hittade denna som är på min bästa vän Terese som jag saknar enormt mycket. Jag skrattade nyss och kännde mig bättre för stunden. Det gjorde min kväll, jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll är trött, har varit det hela dagen.. Klockan är lite över halv tio på kvällen här. Hoppas de första veckorna springer iväg snabbt så jag kan komma in i mina rutiner. Jag längtar redan hem, inte pga dagarna jag varit borta utan tiden som återstår, då man tänker på att det är 362 dagar kvar... Jag längtar till familjen och vännerna!

I give you Tirre ♥

amanda skriver:

Blir så glad av att se video klipp på dig och therese, man märker verkligen hur mycket ni tycker om varandra & hur kul ni har tillsammans.. Ta vara på vänskapen men ser att den kommer hålla förevigt!

2008-12-07 Kl: 12:41:16
amanda skriver:

Blir så glad av att se video klipp på dig och therese, man märker verkligen hur mycket ni tycker om varandra & hur kul ni har tillsammans.. Ta vara på vänskapen men ser att den kommer hålla förevigt!

2008-12-07 Kl: 12:50:38
Jess skriver:

Jag vet hur det känns! Brukar känna så så fort jag börjar på någonting nytt, så jag förstår verkligen att du är ledsen nu (även om jag aldrig har varit i exakt samma situation som du är). Det tar ett par veckor att börja känna sig "hemma" på en ny plats, iaf för mig, och först efter det kan man börja veta "på riktigt" ifall man trivs eller inte. Om en månad kommer du antingen trivas jättebra eller inte alls. Troligen det första, men om det inte skulle bli så så finns väl alltid möjligheten att åka hem igen? Ha det bra och passa på att ta så många chanser som möjligt att se och uppleva USA!

2008-12-07 Kl: 23:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0