Donnerstag

Är allt bra med er ikväll? Själv mår jag bra.. Kunde varit bättre, nu börjar jag bli trött på att "vänta" på en ny familj, ni vet när man tappar gnistan och hoppet av att det inte kommer bli bra? Jag hoppas att den familjen snart kontaktar mig. Den familjen som jag fastnar för direkt.. Jag pratade med mamma innan och hon säger bara att jag ska följa min magkänsla, ibland undrar jag om man verkligen ska lita på sin magkänsla. För just nu är den uppochner, den vill stanna men ändå inte. Jag har så mycket jag vill göra i mitt liv, så mycket jag vill hinna med. Jag blir 21 år i februari nästa år, det känns som om jag är för gammal för att göra saker. Men det vet jag att jag inte är, jag har hela livet på mig att göra vad jag vill. Men någongång måste man stanna och focusera på en sak, ett jobb, en plats i livet. Jag vet om att jag aldrig kommer kunna göra det, jag kommer aldrig kunna sitta på ett kontor i flera, flera år utan ombyte. Jag är en person som vill hela tiden upptäcka nya saker, som kräver mer och mer för varje gång någonting är ur världen....

/Mirre

maria skriver:

vilken familj är det? hoppas att dom hör av sig!

2008-12-18 Kl: 20:56:00
URL: http://estland.blogg.se/
Jenny skriver:

Men det blir man aldrig för gammal för ;)

2008-12-18 Kl: 21:09:48
URL: http://nenniii.blogg.se/
malin skriver:

man blir aldrig förgammal för något! :)

2008-12-18 Kl: 22:23:40
URL: http://publishmylove.blogg.se/
josephine skriver:

Vetu vad, jag tror vi är väldigt lika på det där sättet. Känner igen mig jättemycket i det du skriver. Jag söker så desperat efter något, som jag inte ens vet själv vad det är. Men jag försöker lista ut det genom att testa så mycket som möjligt. Jag fyllde nyss 22 och jag börjar känna mig gammal och få ålderkris. För det är så mycket mer jag vill hinna prova men jag känner att tiden börjar rinna ut. Imorgonbitti så påbörjar jag min resa hem till Sverige igen. Känns helt underbart! Hoppas verkligen att det löser sig för dig snart! Kram!

2008-12-18 Kl: 23:28:40
URL: http://josephinesaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0