Cosmopolitan Januari

Kan någon skicka denna underbara tidningen till mig i USA?
Den kommer ut i butikerna i sverige i januari!

Give it to me...

Matilda skriver:

Jag skulle kunna göra det. Jag brukar köpa den och läsa den och sen ligger den bara. =) Så då kan jag lika gärna skicka den till dig =)

2008-12-15 Kl: 00:32:06
Sofie skriver:

Nån kan säkert! (: kanske nån i familjen eller av dina vänner är lättast. annars kan jag ställa upp. Skickar grejjs till mina kompisar utomlands ofta...

så just let me know.

Nu TH Dvdn!

Nacht

2008-12-15 Kl: 01:33:34
sofie skriver:

ge mig adressen din bara så skickar jag den till dig :) fina peppiskakor försten! haha :D

2008-12-15 Kl: 06:21:06
URL: http://thenoteboook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0