Caught on camera

Nu har vi kollat på Tokio Hotels senaste DVD "Caught on camera" fast endast disc 1, Sora köpte bara den nu för att vi skulle se den ikväll. Båda två har beställd limited och väntar på att den ska komma hit. Jag måste säga att jag har aldrig sett en sådan DVD där kändisar bjuder så himla mycket på sig själva, de här grabbarna är otroligt naturliga här och det känns som om de inte har något att dölja (visserligen finns det hemligheter hos oss alla), denna DVDn är väldigt ärlig och jag diggar det. Kan knappt vänta att se disc 2 och få tshirten och postern. Jag känner mig så sen som tittar på DVDn nu och bara disc 1 också, haha... Alla hemma ni i sverige har säkert sett den femhundra gånger om, inte sant?! Någon av er som redan fått er limited, hur är storlekarna på tshirten? Jag beställde nämligen en large och har en känsla av att dem är väldigt figursydda och då är det inte snyggt med en stor, jag är inte typen som har en tight tshirt på mig heller så det spelar egentligen ingen roll då vilken jag beställt. Jag såg en skitsnygg idag på hot topic som jag ville köpa, det är också en av de nyaste tshirtsen där. Får ta och beställa från sidan sen när jag kommit till rätta, vart jag nu än befinner mig då.

Jag fick ett väldigt långt mail av min kontakt person hemma i sverige på kontoret i malmö, han är helt underbar jag tackar gud att han finns vid min sida just nu, utan hans hjälp hade jag inte klarat mig. Allt han skriver får mig att sikta framåt. I morgon är det söndag, eller för en halvtimme sedan blev det söndag. Jag väntar med spänning på att öppna min inkorg i morgon för mina två olika mail, väntar på en del! Jag har två roliga saker att berätta för er om jag får, eller iallafall först en sak!! Någon som är morgonpigg? Oh, no! Skulle inte tro det, efter en lång helg kan jag inte tänka mig att ni är pigga? Klockan bara halv sju hos er... Ha en bra dag ni där hemma. Nu ska jag och Sora gå och lägga oss. Vi har faktiskt kollat på Svensson, Svensson, ätit knäck och pepparkagsdeg, så gott!

Gute Nacht!



Jag längtaaaaaar!

Anna skriver:

Sådær halv sju - sju tiden ær ju inte tidigt heller :) Ska du sova længe till? Jag vill høra hemlis! :P

2008-12-14 Kl: 10:44:24
URL: http://thekattmat.blogg.se/
p skriver:

postern är döööööööö läcker!!

2008-12-14 Kl: 11:59:48
URL: http://petriss.blogg.se/
elin skriver:

den e inte figursydd,, väldigt bred , som en fyrkant ^^

hadde M och den var inte sådär små som dom brukar vara.



sitter och kollar på disc 2 nu, vad ska jag säga... boys will always be boys ;D

2008-12-14 Kl: 12:59:30
Johanna skriver:

jag köpte medium på min t-shirt och den sitter ganska slimmad på mig hehe:P men ändå lagom ;)

2008-12-14 Kl: 13:29:18
URL: http://eljs.blogg.se/
rebecca skriver:

är din vän Sora från sverige?

2008-12-14 Kl: 15:58:40
URL: http://rebecco.blogg.se/
Ellinor skriver:

Vill också ha den! <33

2008-12-14 Kl: 18:26:41
URL: http://morsings.blogg.se/
Sofie skriver:

Jaaa! DVDn är HAMMER! disc1 är mest rolig och disc2 är intressant och gör att man längtar sönder sig till albumet! Man får höra lite från nya låtarna och när tom spelade ett riff så skrek jag till. haha! Har sett dvdn 5 gånger på 5 dagar, ska kolla på den igen nu. Feting bra! Geil! Det sötaste är när Bill stöter på bebisen när dom är och handlar, så jävlans cute! Jag dog! hehe. Hoppas allt löser sig för dig där borta. Kämpa på! (:

2008-12-14 Kl: 23:18:21
nda skriver:

Jag köpte i small..

Och jo den är ganska figursydd.. Rätt bred uppe vid axlarna och bröstkorgen. Den är lite vid och kort där nertil.. Men aja den funka. Satt helt okej. :) (Dock så skulle jag hellre vilja ha i medium)

2008-12-15 Kl: 19:24:18
sara skriver:

åh, jag älskar dvd:erna, och t-shirten, så snygg :) ha det bra

2008-12-15 Kl: 19:53:56
URL: http://sarahogbergs.blogg.se/
Joana Filipa skriver:

The dvd is great, I laugh some much everytime I watch it. I was expecting more lisbon on it, but was great to know that Bill thinks that the show was awsome

2008-12-15 Kl: 22:02:01
URL: http://ju-filipa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0