At the family's house

klockan: 12.04

Heeeey my babes!
Nu ar jag framme och nastan "all set" Det enda som saknar ar internet pa min laptop, wireless fungerar inte just nu men jag far lana pappans dator nu sa lange darav de amerikanska tangentbordet. Jag ar haaar!! Kan knappt forsta det. Helt sjukt! Jag kom igar vid halv elva tiden, barnen hade gatt och lagt sig saklart eftersom de har skola idag, men storebror S ville vara uppe och traffa mig men det hade han inte fatt, hihi! Jag har faktiskt inte traffat barnen an, jag fick sova ut idag sa mamman och det var valdigt skont, for de har dagarna pa forelasningen har varit kampiga, upp tidigt och langa dagar men jag klagar INTE, jag har lart mig otroligt mycket, deet var varit valdigt larorikt. Mamman akte ivag for ett tag sen till sitt jobb. och jag har nastan precis atit frukost, bagel med creme cheese och jordgubbssylt med flingor och tropicanajuice. Vi ska aka och handla lite senare idag, jag behover schampoo och annat som jag inte tog med mig under de rforsta dagarna i Stamford och New York.

Jag har varit pa en egen rundtur har i huset, de ar valdigt, valdigt stort med tre vaningar. Jag har undervaningen for mig sjalv med eget badrum och tvrum. Jag hann ata en skitgod paj igar innan jag gick och la mig, det var macadamia chocklad paj, typ. De hade haft en stor middag genom pappans jobb har igarkvall innan jag kom. Det kom precis ett par killar som skulle hamta alla bord och stolar som de hade har igar till alla gasterna och JAG fick skriva pa ett papper, for att bevisa att de varit har och hamtat de, haha! Hoppas inget blir fel nu.. Neejda, det ska nog ga bra.. Far saga till mamman nar hon kommer hem bara.

Trakigt nog kommer jag inte ut pa msn har pa denna datorn, jag vagar absolut inte ladda ner msn eller sa fast att det ar i programlistan. Detta ar ju pappans jobbdator sa jag ar extra forsiktig och gar bara in pa det som jag "maste" kolla. Pa mandag kommer min DVD "caught on camera" med Tokio Hotel, ska bli sa spannande att se den. Jag har fatt reda pa vart familjen ska till over julen, darfor jag ar ledig alltsa, de ska till Hawaii, sa skont for dem! Ar lite avis men jag ska till Sora och fira jul dar och sa ska jag forsoka fa hit en van ocksa som bor i narheten.
Hoppas allt ar bra med er dar hemma, beratta garna om nagot drastiskt hander.. Hmm, eller nej! Haha gor inte det.

Tanker pa er mamma, pappa och Molle


Puss, Mirre

Anna skriver:

Kan du inte gå in på msn via www.e-buddy.com? Så slipper du ladda hem något.

2008-12-05 Kl: 18:36:18
isabelle skriver:

oh vad bra att du trivs :D eller ja, nu har ju du bara varit där en dag, men det verkar ju som att första intrycket är bra :)

hoppas du får ett superbra år där och det ska bli kul att höra vad du har för dig! :)

2008-12-05 Kl: 18:51:02
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
KAYMINE skriver:

Mirre din blogg är världens BÄSTA FÅR DU LÄGGA UPP BILDER PÅ FAMLIJEN

2008-12-05 Kl: 18:53:30
MIRRE skriver:

Kaymine: Tyvarr far jag inte lagga upp bilder, det ar regler som organisationen givit oss! Jag lovar att det kommer bilder! Men inte pa familjen och sa.. men pa mig och vad jag gor om dagarna! :)

2008-12-05 Kl: 18:56:18
URL: http://miirre.se
OSOB skriver:

HEJ MIRRE KAN KNAPPT FATTA ATT DU ÄR I USA HA DET BRA OCH LYCKA TILL MED ALLT EN FRÅGA SKA DU VARA TYP EN NANNY

2008-12-05 Kl: 18:59:04
Sofia skriver:

åh gud så kul! Hur gamla är barnen? berätta om dem när du har träffat dom ! :D

2008-12-05 Kl: 19:15:53
p skriver:

Är sjukt avundsjuk på dig som får göra något sånt här. Har drömt om au-pair livet i.. ja jag vet inte hur många år. Det är verkligen first priority på min lista när jag är klar i skolan.

Hoppas du får ett toppen år nu!

2008-12-05 Kl: 19:15:58
URL: http://petriss.blogg.se/
maritta skriver:

Det var en riktig rik familj. Haha. :)



sköt om dig. (=

2008-12-05 Kl: 19:17:09
URL: http://www.metrobloggen.se/maritta
Olivia skriver:

Jag vill oxå vara där!! Kan jag komma på besök?

2008-12-05 Kl: 20:36:13
URL: http://trelleborgolivia.blogg.se/
G2 / Gosia skriver:

Åh så kul det låter! Du verkar trivas iaf ;) Och eget badrum och tvrum låter inte helt fel heller! ;D

2008-12-06 Kl: 04:00:14
URL: http://gosias.blogg.se/
Anonym skriver:

ska du vara au.pare i ett hely år i en amerikanskfamilj?

om det är så har jag fattat det rätt:)

2008-12-06 Kl: 14:39:18
cornelia skriver:

älskar din och kenzas blogg hur lärde ni känna varandra har det super i usa:)!!!!

2008-12-06 Kl: 14:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0