22.19 på hotellet

Godmorgon på er! Godnatt för mig, denna omställning känns helt okej faktiskt, trodde att det skulle vara värre för ja kommer ihåg både Kanada och Thailand, det var hemskt. Dock levde vi på ruset i Kanada och kände inte av tröttheten förän vi kom hem igen. Över till Stamford och USA. Jag har det så roligt, nämde jag det? Haha! Jag har fått låna av de svenska tjejernas dator så nu kan jag skriva åäö, min dator fungerar inte med internet här, oväntat!? Jag hatar när det är GRATIS internet så fungerar det inte, det suger!

Vi ska alldeles strax gå och lägga oss, en lång dag väntar i morgon, vi ska först upp klockan sju för frukost sen kommer det några från röda korset som ska prata viktigt med oss fram till lunch sen ska vi få yterligare info från organisationen och efter de kommer den efterlängtade NYC trippen, hoppas den är rolig! Mötet idag var väldigt intressant och roligt. Vi har fått lära oss jätte mycket och skrattat ihop en massa. Efter mötet var vi på Macy's som bara ligger ett par hundra meter bort, hittade väldigt mycket men har inte plats i min resväska riktigt så jag får vänta. Men inget att gråta över, jag kommer bo ett par hundra meter bort från Washington DC's största köpcenter. Inte illa!

Vi fick en ny tjej nu till vårt rum, en från Peru som inte kan engelska (!) Jag frågade henne en simpel fråga som vart hon ska bo efter de är info dagarna sen i USA, hos hennes värdfamilj alltså, och vet ni vad hon frågade då? "Do you speak spanish?" Ehh, nix... Det gör jag inte. Tror hon att hennes värdfamilj pratar spanska med henne sen? Hon kommer ha det jobbigt tror jag. Stackare! Jag hoppas att hon inte snarkar bara, då kan jag INTE sova. Hon ser ut som en sån som snarkar, i mina ögon iallafall. Ta inte det fel, jag dömmer ingen person utan bara ser att hon är en snarkare.. Haha!
Nu ska jag gå in och sova, är faktiskt lite trött. Tysken duschar just nu och kanske vill ha lite privat tid, så jag och sofie sitter faktiskt i hallen och luffar. Alla som går förbi oss skrattar bara, det ser säkert konstigt ut. En dam frågade precis om vi var utkastade från rummet, man kan nog tro det. Kan försöka lägga in lite bilder i morgon som vi tog idag, hoppas jag hinner blogga innan NYC trippen annars lär ni sova om jag gör det när vi kommer hem...

Puss!


Hanna skriver:

Ååå, lycka till Mirre! Och hoppas du har det super!! :D

2008-12-03 Kl: 13:26:27
isabelle skriver:

vad kul du verkar ha det :)

men när ni åker till NY, ska ni bo där nu tills du ska till washington?

2008-12-03 Kl: 15:41:31
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Iza skriver:

Gud så kul att du verkar trivas där :) Och jag håller med dig om att det är synd om hon som inte kunde snacka engelska.. Hoppas hon lär sig rätt snabbt för jag är säkert på att det kommer att behövas!



Kram

2008-12-03 Kl: 15:50:49
URL: http://reachthesky.blogg.se/
Rebecca skriver:

Jag vill också iväg... Här sitter man fast i ETTAN, har två och ett halvt år kvar :( sen blir det antagligen USA för mig också.

2008-12-03 Kl: 16:36:46
Amanda skriver:

åh fett roligt ni verkar ha! ;D

men blir det inte jobbigt att prata engelska hela tiden? :p

2008-12-03 Kl: 16:55:58
URL: http://aamandahellgren.blogg.se/
Miriame skriver:

Gud va kul ! Sjalv bor jag faktiskt i Canada, och jag alskar Tokio Hotel jag med ! haha, dom kommer ju till USA i december, hoppas du far ga, jag hade iaf velat ga ! :) Ha en tevlig jul ! Kram fran en anna Mirre&Stort TH fan .

2008-12-03 Kl: 18:24:52
URL: http://miriames.devote.se
-.-- skriver:

bilder ?

2008-12-03 Kl: 20:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0