17.11

Nu sitter jag och Sora här, again! Vi är stuck with our computers.. Vi var precis och handlade lite och snart ska vi göra mat, eller så fixar mamman de för hon är hemma just nu. Soras kompis Izza, som också är svensk var här innan idag och smakade på de goda lussekatterna vi bakade igår, inga vanliga lussekatter utan sånna med typ sockersmörkräm i mitten.. Dem är så mycket godare än de vanliga som bara blir torra och äckliga! Jag har dock inte smakat någon än, haha! Tänker inte göra det heller. Jag har inte mycket kul att berätta för er, jag har inte gjort något kul idag, vi skulle egentligen till köpcentret idag men det blev inget för det har börjat snöa ju och det var lite värre idag. I morgon stänger de ner allting typ, skolor och så för det ska bli snöstorm! Kul!? Nepp, tänk så måste jag åka hem sen och inte kommer hem, jag kommer bli fast som jag och Kenza blev på Kanadas flygplats, usch! Så tråkigt.. Det var änu värre då vi fick reda på att TH var där samtidigt som vi var där, jag och Kenza låg bara på golvet och sjöng på TH låtar i tre timmar. Vi kunde gått runt och tittat lite och kanske stött på dem. Sånt är störigt när man kommer på det i efterhand.. Lady Gaga live i sthlm i morgon, någon som ska dit? Jag pratade med min vän Paula om det, hon ska nämligen dit och se henne, jag hade lätt åkt om jag varit i sverige nu. Så ballt att se henne live! Hoppas ni får en rolig kväll ni som ska se henne i morgon...


Murdle, the lion and mirrethefirre på Parc Des Princes i somras i Paris!
Tokio Hotel live 21/6

Tess skriver:

Jag vill oxå se dooooooooom=)

2008-12-19 Kl: 00:16:42
URL: http://Lareinvik.devote.se
josephine skriver:

morron! ne ja ha varit här i knappt 4 månader. räckte gott och väl för mig! planen innan ja for var ju ett år, men det är ju lätt att säga innan man börjat. för man vet ju aldrig hur det blir! ja kände liksom också att mitt liv bara rann iväg här borta. därför jag åkte hem nu för jag tyckte inte det gav mig mer att stanna än att åka hem. men jag hoppas du får ge det en ärlig chans och bilda din egna uppfattning! sedan tror jag att det är roligare att åka till usa än england med :P vet inte än vad som händer hemma men det löser sig! nu ska jag fixa lite, taxin kommer om en timme :D kram!!

2008-12-19 Kl: 08:02:54
URL: http://josephinesaupair.blogg.se/
Titoune skriver:

I remember Parc des Prince that was so AMAZING! I miss the concert of Tokio hotel!



2008-12-19 Kl: 11:44:20
URL: http://www.myspace.com/titoune_so_in_love
Maren skriver:

Kult!

Jeg var også på konserten i Parc des Princes <3

2008-12-19 Kl: 17:32:48
URL: http://marenmy.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0