16.34

Sora och hennes ena värdbarn har precis åkt till affären för att handla lite, de ska bla. köpa ingridienser till pepparkaksdeg som vi ska göra senare och lite till middagen ikväll som vi ska fixa innan vi ska på bio. Det blir "madagaskar 2" som vi ska se, eftersom barnen ska med fick vi välja en lite mildare film.. Ni sitter väl och kollar på idolfinalen nu? Ni måste berätta vem som vann sen om jag inte själv hinner se vem som vann, självklart håller jag på Kevin (jag som aldrig kollar egentligen) han är riktigt bra, visst är det en tjej han tävlar mot? Oh, förlåt alla ni "Johan-dyrkare" men han suger! Tack å lov att han åkte ut, förra veckan? Han var inte bra för fem öre.
Just nu lyssnar jag på pinks album "funhouse" det är så bra, alla hennes nya låtar sätter sig på hjärnan direkt och man får en sån speciell känsla av att lyssna på hennes musik också. Jag diggar pink, hon är grym!
Känslan jag har i kroppen nu är jätte konstig, jag mår bra för att jag är hos Sora, här känner man trygghet och det spelar ingen roll att jag inte känner familjen hon bor hos, det räcker med att jag är välkomen här och att jag har Sora här som jag känner. Samtidigt är jag så nervös inför alla samtal och email jag får från min lcc, hoppas att de hittar en familj till mig, de fyra som hon sa har inte svarat henne än heller, jag ska först få se deras presentation och sen blir det säkert en intervju för om familjen inte är aktuell enligt mig är det ingen mening med att de ska intervjua mig, jag måste först se familjens ansökan och så. Jag tar en dag i taget och tar vara på tiden här, för vem vet! Jag kanske får sätta mig på ett plan i morgon påväg hem till Sverige igen eller påväg till en annan familj någonstans i USA.
Okej, Kevin vann! Awsome!!! Haha, Paula informerar, great! :p

/Mirris



Gajic och jag på tivoli, saknar dig!

Johanna skriver:

kevin vann ;)

2008-12-12 Kl: 23:15:16
URL: http://eljs.blogg.se/
anna skriver:

känner inte dig, men vill bara säga: du fixar detta! jag stack till london helt själv, hade varken polare eller jobb. första 2 månaderna var pest, pina och helvete, men sen blev det mycket bättre. träffade pojkvän, festade, hängde och fikade med folk och fann mig i en ny sorts leverne. mamma sa alltid att jag var välkommen hem om 2 veckor, det spelade ingen roll, jag hade ändå provat på det! även fast detta inte var grejen för dig så kommer du hitta din grej. kram på dig

2008-12-13 Kl: 00:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0