12.45

Jag och Sora har sovit fram till tolv idag, jätte skönt! Sora har bara kört barnen till skolan tidigt i morse sen gick hon och la sig igen och jag märkte inte av det alls. Jätte skönt att sova ut. Min lcc har fyra olika familjer som vill intervjua mig, antagligen ringer dem hit till Soras familj, hon lät positiv till de så hoppas att familjerna är bra, jag har själv hittat en familj som jag har vidarebefogat till min lcc och de i Malmö! Det känns bra att ha alla dem som stöd bakom sig! Och er, självklart, jag säger det igen, ni är underbara och jag uppskattar alla era kommentarer! Nu ska vi ner och äta frukost/lunch jag uppar snart igen när vi kommit tillbaka, vi ska nog på bio ikväll!

/Mirre

Izzie skriver:

Va kul att dom hittat 4 familjer så snabbt! :D Hoppas du hittar någon som du klickar med. :)

2008-12-12 Kl: 18:59:16
LINA GREEN skriver:

hoppas du hittar en super bra familj <3 håller tummarna

2008-12-12 Kl: 19:05:48
URL: http://missinna.blogg.se/
p skriver:

Jag kan med lättat hjärta säga att jag är glad för dig!!! Känner dig verkligen inte, men när man följer någons blogg är det ju nästan som att man är en del av dennes liv (iallafall kännas det så för läsaren) och detta gjorde mig happy, hoppas det går vägen!

2008-12-12 Kl: 19:14:32
URL: http://petriss.blogg.se/
Rebecca skriver:

det kan inte vara lätt.. jag själv skulle aldrig våga lämna hemmet ett år för att bo hos en främmande familj i ett "främmande" land och ta hand om barn du aldrig träffat förr. och sen att man inte matchar med familjen,, usch.. men du är stark mirre! you can do it!!!!<3

2008-12-12 Kl: 20:21:20
URL: http://rebecco.blogg.se/
Elin skriver:

Åh, va skönt!! Hoppas det ordnar sig! Mirre, du är bäst!! :D



Puss&Kram

2008-12-12 Kl: 20:23:34
Stina skriver:

Hejsan! Jag själv är au pair i Boston och har hört många som har samma problem som du..

Skönt att din lcc hittat några familjer i alla fall..hoppas det går bra. Jag har en kompis som var i re-match men hittade aldrig någon familj så hon fick tyvärr åka hem. Men hoppas verkligen att ud hittar ny familj snart! :) Detta är inget man vill åka hem ifrån på så kort tid!

2008-12-12 Kl: 20:29:22
Anonym skriver:

jag håller verkligen tummarna för dig ;) ! . Hoppas allt löser sig och blir bra :D ! puss

2008-12-12 Kl: 21:03:21
Anonym skriver:

vad snabbt de hittar nya alternativ! Hoppas nån av dem känns bättre och att du hittar någon ny och BÄTTRE familj att vara hos. Jag följer din blogg med spänning :)

2008-12-12 Kl: 21:07:41
Anonym skriver:

Vad kul! Hoppas verkligen att någon av familjerna blir bra, för din skull :D

2008-12-12 Kl: 22:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0