Veckans blogg!

Tänkte börja med en kul liten grej, som jag sett några andra också gör.. Jag börjar första gången med att be er kommentera detta inlägget om ni vill vara "veckans blogg", om varför just ni tycker er blogg ska bli "veckans blogg" här hos mig. Hädan efter väljer jag ut bloggar själv. Ni får fram tills i morgon på er att kommentera detta inlägget, bäst förklaring vinner och publiceras i bloggen i morgon.
Lycka till!


/MIRRE

maritta skriver:

Hej hej. Maritta heter jag. Är 15 år och bor i förorten. Jag har det inte så bra ställt som vi säger så. Jag bloggar på metro, och där får man betalt för att man bloggar. FAST, bara om man lyckas få 5000 godkända sidvisningar på en månad. Jag är inte i närheten. Jag vill inte att du ska tycka synd om mig eller så, haha.

Det här är min förklaring,och det skulle absolut vara jätte kul att vara veckans blogg och sammtidigt skulle det betyda jätte jätte mycket för mig. :)

Ha det bra Mirre.



www.metrobloggen.se/maritta

2008-08-06 Kl: 21:27:33
URL: http://www.metrobloggen.se/maritta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0