Fredag!

Godmorgon eller godmiddag, yepp! What ever.. Allt bra med er idag? Ni tycks ha somnat på "dagens fråga" inte alls lika många svar som förut. Jag får väl komma på lite mer intressanta frågor! ;p Jag och mamma har bara hunnit äta frukost och jag har as ont i huvudet, ända sen i gårkväll då det började.. Antagligen för det blev lite för mycket igår sen åt jag aldrig middag heller vilket jag ska göra idag, jag och mamma ska prova på en ny maträtt vi såg i en tidning, aborre var det nog med någon god fyllning..
Jag är lite på halvspinn, jag vet inte om jag köpt rätt biljett till Aguilera konserten? Man kunde välja mellan "fan-ticket" och "standing place", jag ringde in och kollade dagen innan jag köpte och hon sa att "fan-ticket" var dom bästa, men vart står/sitter man då? Fan vad jobbigt det är, det finns ingen förklaring på vad det är för slags biljett det står bara att det är på samma "sektion" som standing place är.. Då är det ingen skillnad? Gaah, detta gör hål i mitt huvud.
Ja nu vet man vilka som är topp 4 också i "so you think you can dance".. Det suger! För jag ville följa det själv och inte genom internet skitet. Sånt får man leva med, nu ska jag försöka stiga upp ur min härligt sköna säng.. Men jag vill inte egentligen, mitt huvud gör ont! Bläää på denna äckliga dag..


/MIRRE


Boooooring!


EDIT: Någon som vill köpa Xtina biljetter till Riga, KONTAKTA MIG! Nu har jag nämligen dubletter, ashame! Ni får gäääärna gå med oss!

isabelle skriver:

varför har du dubletter?

2008-08-29 Kl: 14:29:17
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
jess skriver:

vad kostar dom?

2008-08-29 Kl: 15:21:32
URL: http://chessdo.blogg.se/
Joana Filipa skriver:

I would love going to the concert but I have some school exams. =(

I love Christina, and "Hurt" song means so much to me..

2008-08-29 Kl: 17:04:05
URL: http://ju-filipa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0