Utgång!

Hey sötnosar!
Jag har nyss slutat jobbet. Har nästan precis kommit hem, har bara hunnit packa mina grejer tills ikväll. Jag ska snart ner till stan och hämta Natali på jobbet sen ska vi hem till henne och slappa lite sen ut och partaja ikväll! Idag har det varit sjukt stressigt på jobbet, ALLA ringer på fredagar tydligen och dom ringer tom. efter jag slutat och kopplat om telefonen, glöm att jag svarar då! Haha.. Innan jag hämtar henne måste jag bara hinna inom statoil och tanka, det går ju bensin varje dag nu fram och tillbaka till och från jobbet. Ja oj, tiden springer iväg, ska hämta henne lite över fem! Sen köra direkt hem till henne, lite utanför stan. Saknar min Tirre! ♥

Ha en fin kväll och ta det lugnt så ses vi i dimman! /MIRRE



No women will ever be better than you,
you are the queen of music!

dilnaz skriver:

Hej mirre ! :-) du, jag undrar hur man fixar headern så stor ? Skulle gärna vilja veta ! Älskar din blogg btw ! tack på förhand , kram !

2008-08-09 Kl: 00:31:22
URL: http://diilnaz.blogg.se/
Jenni skriver:

Håller helt och hållet med dig!

"Sometimes it's all u need to wear"

2008-08-09 Kl: 00:53:25
URL: http://kuvert.blogg.se/
Ldb skriver:

Hej Mirre! Jag diggar din blogg och jag gillar din klädstil :) Har du några råd och tips när det gäller material och färger inför hösten? Tänker främst på handskar och halsdukar. Tack på förhand.

2008-08-09 Kl: 10:11:17
XaNiNHaHh* skriver:

I love christina aguilera she is a grat singer!

2008-08-09 Kl: 18:32:07
URL: http://lifewasmadeforsomething.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0