Uppis från jobbet

Hallå ni vackra varelser! Nu mår jag lite bättre, är inte trött som jag trodde jag skulle vara. Har bara lite ont i magen men de går väl snart över. Ikväll måste jag verkligen lägga mig i tid, det är ju alltid värre dagen efter (då man är som tröttast.) Måste bara fråga en sak, varför är det ALLTID någon på sitt jobb som man stör sig på? Varför? Är det så på alla jobb eller har bara jag otur? Aja, antagligen bara 3 veckor i växeln sen ska jag ner i productionen istället och jobba lite extra. Skönt! Min syrra jobbar där också föresten, har jag säkert sagt redan. Innan jag åker till USA (hur jag nu gör med den saken, kan ta det lite senare när jag vet mer, dit ska jag iallafall) så ska vi gadda oss, en syster tatuering som står för oss två! Vi vet precis hur den ska se ut så det gäller bara att boka tid nu så får vi se när det blir :) Sen får ni se den när den sitter på kroppen! Just nu är de väldigt mycket dö tid, det ringer ibland och ibland kan jag sitta länge utan ett samtal, lite tråkigt för tiden går sjukt långsamt när det inte händer något. Fram till klockan 2 gick tiden som smör i solsken.. Jag blev helt paff när jag såg på klockan.. Men nu sölar det!


Min syster, älskade syster!

Ghostfriend skriver:

För din skull Mirre haha http://tokioihotel.blogg.se/

2008-08-04 Kl: 17:07:48
URL: http://kenzakinza.blogspot.com/
Nunu skriver:

Gu vad lika ni va :>

2008-08-04 Kl: 17:08:37
Nunu skriver:

Gu vad lika ni va :>

2008-08-04 Kl: 17:09:31
URL: http://nunu.blogg.se/
Anonym skriver:

Men det är alltid så... det finns alltid minst en person som förstör :/



2008-08-04 Kl: 18:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0