Torsdag

Godmorgon, eller godmiddag är det egentligen! Nu har jag fått tummen ur röven och bytat radiokanal här på jobbet, en dag kvar känns det lönt? Har kommit i kontakt med en tjej som också ska bo i Washington och jobba som Au Pair men hon åker snart så hon kommer dit före mig, men vi ska hålla kontakten iallafall. Usch min näst sista dag på jobbet idag, kommer sakna de faktiskt för här trivs jag, alla är så trevliga och kunderna som ringer är inga plågor heller men vissa är liiite dryga men de står jag ut med. Idag består min lunch av endast en avocado en burk tonfisk och lite pasta, usch så FATTIGT de låter men jag hade varken tid eller lust igår att stå och laga något och maten från igår ville jag inte ha med. Ohh, "when I grow up" med PCD är nu på radion varför bytte jag inte kanal tidigare? Haha rixfm suger ju nu har jag P3 den är bra iallafall. Nu har jag lugnat mig lite sen igår, det där med Xtina att hon ska till NY och signera.. Det blir tyvärr inte att jag åker, fyfan för allt för att det inte gick! Men nu funderar jag på att åka till en av hennes konserter på hennes "mini tour" och det lutar åt att jag åker i vilket fall som helst, bara inte biljetterna tar slut då avlider jag. På riktigt! Men då går det alltid att köpa via ebay eller något men det är lättare att köpa så man får dom ut som I-ticket.. Aja ska sluta babbla och jobba lite, papperna som ska sorteras kallar på mig!

/MIRRE

Ace is one SMF

Anna skriver:

Hej hej! :) hörde att du också skulle vara Au pair? När åker du?

jag ska bo i baltimore, 1h från W. DC.. Åker den 22:e sept:)

2008-08-21 Kl: 12:31:29
URL: http://annasajagfaktiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0