Torsdag

Dagarna bara springer iväg tycker jag, det känns som om det fortfarande är måndag och nu är det redan torsdag. Helt sjukt! Nu har jag fått reda på min avresedatum till USA, det blir den 1e december. Längtar! Efter mitt jobb ska jag ner till stan och träffa Gajic, Anna och Carro vi ska sätta oss någonstans och käka och prata lite skit. Blir antagligen Mezo eller något annat mysigt. Igår var jag hemma hos Gajic som sagt och firade hennes mamma som fyllde år. Vi käkade lite och pratade om allt mellan himmel och jord. Ska bli så jobbigt att åka ifrån sina vänner man har, dock är Tirre i Umeå och Anna i huvudstaden och Carro ända borta i Milano, den ända jag har kvar är lilla Gajic som jag snart lämnar, usch nej! Ska inte tänka på det. Ska ta vara på tiden som är kvar, det är ju lite mer än tre månader men det kommer gå så himla fort. I morgon kommer Sora hit, henne hämtar jag i stan efter mitt jobb så åker vi väl hem till mig och tar det lite lugnt sen ut och käkar eller köper hem mat och lagar själva, sen ska vi antagligen ut någon stansfår se vart och hur det blir. Nu är det snart bara en vecka kvar till Sora åker till USA, så snabbt tiden går.. Sinnes!

/MIRRE

Sora skriver:

Verkligen! Tiden baar flyger iväg o.o Miss you!

2008-08-14 Kl: 16:01:39
URL: http://sorax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0