Torsdag!

Gud vad dagarna går snabbt, man hinner knappt med.. Känner mig dum att jag inte skrivit själv idag utan bara två nyheter från aftombladet, men det var dom två som jag fastnade för, speciellt den med Brittans mamma. Sjukt! Men synd om henne på samma gång om hon nu inte kunde hjälpa de. Idag har jag haft massor att göra, därför jag inte hunnit skriva riktigt. Ekonomi avdelningen kommer med papper hela tiden som jag ska sortera och så.. Sen var det posten i morse som var överfull. Men nu skriver jag! Hihi. "Veckans blogg" inläggets kommentarer kommer jag inte att publicera utan bara skriva ett inlägg med kommentaren och bloggarens adress som vann "veckans blogg". Anledning är att ni inte ska kunna "klaga" eller "kritisera" för ni jämfört kommentarerna. Hoppas ni har överseende med detta! :)

Ikväll ska jag ta det väldigt lugnt, så här trött har jag inte varit på ett bra tag, nu när man precis kommit in i att jobba är de lite svårt med tiderna på morgonen, men jag kommer väl vänja mig snart. Jag vet inte hur länge jag ska jobba min chef sa att han skulle ge mig besked nästa vecka om det blir en tredje vecka också, om inte så blir det iallafall 2 dagar den tredje och sista veckan. Skönt ska det bli att kunna sova hur länge man vill igen varje dag! Hihi.. Sen när jag åker till USA blir det tidiga mornar och jobb som nu. Nu måste jag ta varap å min lediga tid som kommer och göra något vettigt inte bara sitta hemma, jag som reste så mycket innan saknar det rejält. På tal om sakna så pratar jag med Tirre nu lite på msn, henne ska jag hälsa på snart inget snack om saken. Tänkte åka och hälsa på Carro också, Anna och Tirre tänkte göra det så får hänka på dom. Hihi.. Jag vill så gärna till Paris igen, en av dom städerna jag trivts i bäst dock så är människorna inte världens trevligaste (förutom dom man känner) men det kan man stå ut med. Jag vill iväg med Cici också.. Vi får fundera över den saken eftersom båda jobbar nu så krockar det lite med våra tider, när hon är ledig så jobbar jag och tvärt om..

Ha det fint så hörs vi senare babes! ♥ /MIRRE

maritta skriver:

Vad är det du ska göra i usa? Plugga?

Och hur länge ska du vara där?

2008-08-07 Kl: 15:16:14
URL: http://www.metrobloggen.se/maritta
Miriam skriver:

Hahaha jag har också vart i Paris och folk är alltid glada och säger hej, fastän de inte känner en :p.

2008-08-07 Kl: 15:26:54
URL: http://mirres.webblogg.se/
Angelica skriver:

okej :D hehe men du vad ska du jobba med i usa om jag får fråga nu vart jag nyfiken?=)

2008-08-07 Kl: 16:03:29
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Celine skriver:

Du vet att du är välkommen till Parre när du vill =)

2008-08-07 Kl: 17:42:59
URL: http://celines.se
Emma skriver:

Hej ! På vilken kanal är TRL när tokio hotel är med ?, och vilken dag och kanal är det ?

Snälla svara så fort du kan Kraam

2008-08-07 Kl: 18:43:59
URL: http://emmeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0