Tisdag

Godmorgon alla glada! mår ni bra idag? Själv har man sovit ca 8 timmar, liiite bättre än förra natten! Jag la mig i sängen lite över 9 redan och fick en härlig massage av mamsen, sen pratade hann jag med att prata lite med Paula innan jag somnade. Skönt var det. Nu sitter man här, lite för trött för att jobba men datorn håller mig pigg! Jag har inte kollat nägånting om TRL än det ända jag vet är att Bill hade rött på sig och Tom kortat sina dreeds till axlarna. Har ingen lust att gå igenom femhundrasjutton sidor på tha. Får väl lite info strax på bloggarna. Jag uppade nyss THbloggen också, sjuk nyhet alltså, den finns nu på msn.se också såg jag. Dom flesta av er har säkert hört, det var en kille som utgav sig för att vara Bill och fick massa nakenbilder på minderåriga tjejer i Frankrike. Hemskt!! Men han är nu åtalad, tack å lov!

Idag ska jag träffa Emelie, ett bra tag sen vi umgicks. Vi ska först gå istan lite och fixa några grejer sen får vi se vad som händer. Jag är alltid jätte trött när jag kommer hem från jobbet, vill bara gå och lägga mig! Jag tycker dagarna går så fort, hoppas dom gör det nu dom tre veckorna jag ska sitta här.. Annars kreverar jag! Usch, min mage kurrar och jag har inte lunch förens ja om 1 och ½ timme.. Men nu ska jag ha rast, så vi hörs lite senare! Ni vet ju att jag uppar ofta nunär jag jobbar, så kika in snart igen! Hihi, Kram på er!

/MIRRE

Sofia skriver:

det är helt stört det där om bill och kopian i frankrike. Varför gör man en sådan sak överhuvudtaget? Det är ju bara dumt och idiotiskt.



bloggen hjälper en helt klart när man har sjukt tråkigt på jobbet ;)

2008-08-05 Kl: 11:03:49
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0