"The signal"

Denna filmen såg jag och Sora igår, såg den idag igen med syrran. Det är den bsta skräckfilmen jag sett (om man inte räknar med saw filmerna, mihi dom slår alla). Filmen är speciell och lite klurig, man får tänka mycket själv och det gillar jag. fodralet ser inte ut så som på bilden i sverige om man ska hyra den, den jag hyrde var vit med två panorama bilder på framsidan. Jag hörde att det var precis så här forskarna trodde världen skulle bli år 2000. Läskigt bra film, en tio poängare! Skådisarna och allt material har dom lyckats med. Se den om ni gillar skräckisar, om ni gillar saw, 28 weeks later och the ring blir ni inte besvikna. Ärligt talat så skrattade jag några gånger i filmen, den kan faktiskt vara lite komisk, haha! Ni kommer förstå när ni ser den.

Ni ska se Trailern här

Jag som skulle sova, men nu ska jag hoppa i bingen.
Jag har skallebank..
Godnatt! ♥

Anonym skriver:

http://gratisgrodan.se/page/index.php?referral=3853

bli medlem där, du behöver endast värva 8 kompisar, för att få ett t.ex ett presentkort på hm för 500 kr. :)

2008-08-17 Kl: 23:20:41
Sarah skriver:

SKALLEBANK!? ahaha jag dog!

Hoppa du i bingen! xD

2008-08-17 Kl: 23:49:37
URL: http://sarahlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0