SCHREI so laut du kaaaannst...

Här är två videos från i går i min bil på väg ner till stan, precis efter att Johanna sagt "sätt på Schrei!!" Så börjar alla hänga med i refrängen, eller iallafall ett ord "Schrei" HAHA!! Så kul det låter när mina vänner sjunger med på en TH låt.. Roligt hade vi, oh i sista refrängen sjöng Emelie: "Skrik, så högt du kaaaan!" Sen sa hon: "Ja, jag har faktiskt läst tyska!" Annars hade jag blivit lite chockad, vem vet hon kanske lyssnar på TH i hemlighet, eller Emelie? hahaha.. (tyvärr fick vi inte med de på videon ;p)
Nu sitter jag med Natali på GGG på gröningen, hon äter glass.. Jag skulle bara se om mitt trådlösa bredband fungerade och det gjorde det visst :p Skönt, då ska jag ha med mig min laptop på väg till Sthlm då jag ska fixa mitt visum som är efter nästa helg!

Del 2 (omtagning, hahaha!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0