Samstag

Godmiddag! Hur mår ni idag? Här är allt bra, jag och mamma har precis ätit lite frukost, eller ja jag åt (sover ju halva dagen). Idag ska jag nog träffa Fanny, var år och dar sen jag umgicks med henne. Man träffas ju bara ute när man festar och så! Ohhh, I går hade jag och Carro så himla roligt, vi kollade på gamla video filmer från när vi var mindre, vi gick typ i högstadiet.. Vi kollade på en film vi gjorde som heter "En för mycket!" som handlar om kärlek, den gjorde vi i 9an, jätte kul att se nu, sen massa löjliga program som jag och Carro hade gjort i 8an typ, riktiga fjortisar var vi, usch! Ja, den tiden var ändå underbar på något sätt. Jag hade gjort rätt mycket för att komma tillbaka då alla vi "sheridan" var tillsammans utan bekymmer. Vi hade alltid det så bra och var alltid tillsammans. Vi uppträdde på många olika ställen i Sverige med vår dans och sång grupp.. Oh så kul vi hade! Får ont i magen av att tänka på att alla är splittrade nu!
Nu har jag bytt bil, den är helt okej faktiskt nästan bättre om man tänker på att där är fyra dörrar med centrallås och större plats överrallt OCH servostyrning! Som jag inte haft innan, haha! Det söööög.. Nu ska vi ut i den fina vädret, have a nice day babes.


Puss! /MIRRE

Sarah Giercksky skriver:

Intressant och fin blogg du har :)

2008-08-30 Kl: 14:19:45
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0