Onsdag

Godmorgon! Denna låten får jag snart ryck på.. Den spelas 4957403 gånger per dag. Hatar radio musik, önskar man kunde ta med sig nån skiva, haha! Men det fungerar inte riktigt så, alla lyssnar ju på radion då kan jag inte bara komma och sätta på TH eller nått, då skulle dom blivit helt knäppa här. :p Idag ska jag ner på polisen och fixa mitt pass, var där igår också en halvtimme innan dom stängde då hade deras server redan stängts ner, lite sur man blev där! Så jag måste åka dit idag igen för att fixa nytt lite tur ändå för bilden var ju inte den snyggaste.. Haha! Min frukost på morgonen spenderar jag oftast med min kusin Pidde (som också jobbar här fast på lagret) och hans kompis som verkligen skrattar åt ALLT. Haha dom är så roliga.. Oj, juste idag skar jag mig på brödkniven.. MIn otur blir bara värre och värre känns det som, det började blöda och sved som tusan så nu sitter jag med plåster, stackars mig!

/MIRRE

Jullan skriver:

Jag är så trött på den jobbiga låten. Men den jobbigaste är ju Katy Perry - I kissed a girl. Och den är ju ganska ny så man lär ju få höra den lååångt framöver -.-'

2008-08-20 Kl: 12:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0