Onsdag

Godmorgon babes! Har nyss hållt syrran sällskap under frukosten. Nu är jag back to work och ska sitta till lunch, utan rast (?) Hoppas jag får någon paus så jag kan sträcka lite på benen och gå ut i det fina vädret, solen skiner här iallafall. Nu gick det ett tag i mellan de jag skrev nyss, haha posten kom och jag skulle sortera och öppna alla brev. Men nu är jag här igen och det ringer som attan.. Idag är jag lite piggare än igår, kämpigt bara att sitta still man blir ju inte piggare för det. Men jag ska inte klaga, hade inte velat vara på lagret och lyfta tunga pallar och sånt. Nu när man sitter så här och inte har något annat att göra medan det inte ringer så sitter man ju vid datorn, så jag kollar aftonbladet varje dag. Kommer säkert med någon nyhet sen när jag läser dom.. Oh, en som undrade vad "bingen" är, det är sängen.. Kanske bara finns på skånska? Haha. See you later! :)

/MIRRE

Klicka f?tt st䮧a bilden
Tokio Hotel live på Mod Club, Toronto 10/2 -8

maritta skriver:

Jag tror nog det bara är på skånska :P

2008-08-06 Kl: 11:46:37
URL: http://www.metrobloggen.se/maritta
XaNiNHaHh* skriver:

Hi there! well, your blog it's so great! i really like it! you're so lucky cause you saw TH live many times..I wich have that lucky * (probably you're thinking that i'm a crazy fan but i'm not xP)

well, i think it's all...you seems to be a very nice girl =) well, check my blog if you want =)



bye *

2008-08-07 Kl: 02:13:03
URL: http://lifewasmadeforsomething.blogspot.com/
Joana Filipa skriver:

Bill <3

Great pic mirre! Love it!

Check out my last updates at my blog!

Kuss

2008-08-07 Kl: 21:10:40
URL: http://ju-filipa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0