Natti natt

Nu sitter jag här i min säng med datorn och väntar på att min skatt Cici ska läsa igenom vår FF som vi började skriva på sist hon var här, tänkte nämligen fortsätta lite nu, den är trotsallt spännande. Jag lät Klara läsa de vi skrivit och hon ville läsa mer, det är ju bra! Föresten så ska jag nog hälsa på Cici nästa helg. Längtar så efter henne, den jäkla underbara varelsen alltså. Hon la upp ett klipp från när vi var på Comet awards i maj klippet kan ni se här det är filmat innan galan börjar, vi filmade över hela publiken (eftersom vi satt högt upp så såg vi ut över allt, underbar känsla.) Nu ska vi börja skriva, Cici är på hugget idag. Det gillas!


/MIRRE


anna skriver:

när du sökte ditt jobb som au pair, hur fungerade det då? alltså, fick du på något sätt vara med och bestämma vem du skulle vara hos, och om du ska vara på ett ställe hela tiden osv. Och var det några speciella krav (mer än de normala kraven som förväntas) för att bli aupair? jag är jättenyfiken för jag är ganska intresserad själv.

Btw så diggar jag din blogg, keep up the good work för det är verkligen en blogg som jag tycker om att läsa :) ha en bra dag!

2008-08-03 Kl: 13:12:38
URL: http://annalowes.blogg.se/
Klara skriver:

Du får lov att skicka fortsättningen snarast =)

2008-08-03 Kl: 17:30:55
URL: http://klarabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0