Mot stan

Hej mina vänner!
Jag ska alldeles strax bege mig mot stan och fixa mina naglar, sen ska jag möta upp syrran då ska vi boka tid till tatueringen vi ska göra.. Ska hämta mitt pass också som jag gjorde förra veckan, så snabbt det går nu när det inte är säsong på att fixa passet, annars kan det ju ta typ 3-4 veckor. Oh, ni som hann se mina "mobil blogg inlägg" så kom dom fram NU, nu? Snälla! Jag tror jag inte ska blogga från danmark mer, dom kommer ju inte fram i tid.. Två dagar försent liksom. Sitter och lyssnar på zimmer nu, det var ett tag sen, har nästan bara lyssnat på Coldplay och Xtina som senaste veckorna så man har saknat TH musiken! Nu måste jag skynda mig lite, sitter här i pyamasen och har nyss ätit frukost bara, ska köra om tre kvart.. Hörs senare, jag ska lägga upp videon då också från Köpenhamn, kanske blir någon rolig från idag också med syrran.


Puss & kram /MIRRE



HALLO..
Wir wollten nur reden!

Axel & Johannes skriver:

hej



Grym blogg. Hoppas du vill spana in vår också. Vi har postat oss själva i ett paket på en resa genom Sverige. Den finns på extrememobileblogging.se om du vill ta en titt.



smashing

/Axel & Johannes

2008-08-27 Kl: 15:11:23
URL: http://www.extrememobileblogging.se
camama skriver:

Shit såå fin bild !!

2008-08-27 Kl: 21:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0