Mary-Kate om Heath's död!

Mary-Kate Olsen förhörs om Heath Ledgers död

Kvar på utredarnas lista finns ett namn: Mary-Kate Olsen - som uppges ha haft en kärleksrelation med Heath Ledger.

Men skådespelerskan vägrar att låta sig förhöras - om hon inte garanteras åtalsimmunitet.

En städerska upptäckte Heath Ledgers livlösa kropp när hon anlände till stjärnans lägenhet i Soho i januari. Intill honom stod en burk sömnmedel.

Ledger hade beställt massage av massösen Diane Lee Wolozin. När ingen svarade gick både hon och städerskan in i bostaden.

Ringde Mary-Kate

Där låg Heath Ledger död. Men istället för att larma 112 ringde massösen Mary-Kate Olsen - fyra gånger. Men även "Huset fullt"- skådespelerskan struntade i att ringa efter ambulans. Hon skickade istället sina livvakter till lägenheten i Soho, som kom fram samtidigt som ambulanspersonalen.

Detta har förbryllat polisens utredare.

Mary-Kate Olsen och Ledger ska ha haft en kärleksrelation. Olsens advokat har hela tiden förhalat polisens försök att få höra skådespelerskan gällande Ledgers drogmissbruk och om hans förehavanden samma dag som han dog, skriver New York Post.

Sista pusselbiten

Utredarna har hört stort antal människor: Läkarna, massösen, livvakterna, städerskan, kollegor och hans före detta flickvän Michelle Williams.

- Alla har varit väldigt samarbetsvilliga, och ivriga med att berätta vilken fin människa Heath var. Alla utom Mary-Kate Olsen, som vägrat att prata överhuvudtaget, säger en källa till New York Post.

Obduktionen visar att Heath Ledger dog av en oavsiktlig överdos.

Enligt New Yorks Post källa kan Mary-Kate Olse vara den sista pusselbiten, i utredningen som syftar till att ta reda på varifrån Heath Ledger fick sina droger och mediciner.


aftonbladet

Sofia skriver:

hon gör det ju bara jobbigare för sig själv om hon håller tyst med det hon vet. fast jag fattar inte varför hon skickade dit sina livvakter och inte ringde ambulans eller kom dit själv?

2008-08-06 Kl: 12:10:37
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Hamest(xMiXEDCANDY) skriver:

Hejsan Mirre!

Öhm, jag visste inte riktigt vem jag skulle vända mig till, och eftersom att jag är inne på din blogg nu så frågar jag dig! Du vet överskriften på ett blogginlägg? Vet du vart i kod-saken jag ändrar bakgrundsfärg på det? Skulle uppskatta om du kunde hjälpa mig med det. Och ännu en sak.. Hur får du bort profilen & den där google-sök saken?



Det är lungt om du inte har svar på mina frågor <3

2008-08-06 Kl: 13:38:58
URL: http://www.hamest.blogg.se.
MIRRE skriver:

Hamest(xMiXEDCANDY): Din blogg fungerar inte att komma in på så får svara här, jag vet inte hur man tar bort sin profil.. men det andra du sa med sök grejen hittar du i kodmallen.. du hittar de mesta där, :)

2008-08-06 Kl: 13:44:36
URL: http://miir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0