Måndag

Guten morgen!
Ny vecka redan.. Det går så fort, helt sjukt de känns som om det nyss var torsdag och jag bestämde med Natali att vi skulle ut på fredagen. Jaja, inget man kan göra åt. I morgon ska jag på tjejmiddag hos Louice, ska bli väldigt trevligt det är ju inte allt för ofta man träffar alla vännerna på en och samma gång. Älskar sådana här tillfällen när man umgås med alla och har riktigt roligt, antagligen blir det utgång sen för dom flesta kanske för mig med de beror på hur trött jag är, har ju jobbat hela dagen och ska jobba dagen efter tidigt. Annars går jag hem och sover så är jag pigg på onsdag. En sak som jag tycker är tråkigt, Tirre är ju i Umeå och det är riktigt trist vi är egentligen inte alla då. Usch känns konstigt att hon inte är hemma i Helsingborg och att man inte kan ringa henne eller kommer över till henne när man vill längre. Ett år kvar bara, suck! När man gick på högstadiet och gymnasiet var allt så jävla lätt, inget att oroa sig över. Ta vara på er tid i skolan säger jag bara och på era kompisar, tiden går allt för fort! Jag ska hälsa på Tirre någon gång i September tänkte jag, så åker jag lastbil upp till Sthlm sen byter jag där ifrån till flyg, hörde från Tirre att det var en värsta lyxig lastbil med internet och säng, så det ska bli en skön resa och från Sthlm till Umeå är det ju bara typ en timme.

Idag ska jag och mamsen åka och storhandla på maxi, det behövs nu! Vi ska endast inhandla nyttigheter och ingridienser till bakverk och sådant, för här ska det bakas och lagas god mat. Jag tänker lägga upp recepten på maten och bakverken till er här i bloggen för jag vill dela med mig av dom goda nyttigheterna, det är gott jag lovar! På lördag ska jag och Sora baka lite gott. Vi ska även testa göra egna chips.. Kul va? Hihi.. Jag kan sitta och skriva i evigheter, speciellt nu när det är så mycket dötid på jobbet det ringer ju bara emellanåt så jag skriver hela tiden känns det som.

Oh, vet ni.. Jag är ett jätte stort fan av Lisa Marklund's verk skrivna om Maria Eriksson och även Mia's egna bok "Mias hemlighet". Hon ska vara på P3 nu hörde det på väg till jobbet, just nu sitter hon säkert och blir intervjuad så missar jag det, fasiken också. Hörde även på radion i morse i bilen att hon och hennes dotter "Emma" ska börja på en ny bok, ska bli sjukt spännande måste bara läsa den när den kommer ut. Och vet ni en sak till som suger? Vi har RixFm här på jobbet och dom spelar samma tråkiga låtar om och om igen och jag vågar inte byta för det är radion som går runt hela företaget, haha! Någon mer som är ett "Maria Eriksson-fan"? Nu ska jag äta lite frukost, hörs liiiite senare och tack för ALLA söta kommetarer, ni är BÄST!!

/MIRRE


Snygge Tomi BOY !

Leonita & Egzona skriver:

Hot Tom! swoon

2008-08-11 Kl: 09:51:56
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Johanna skriver:

Jag älskar Liza Marklunds bok om Maria Eriksson (Gömda) Sen dom 2 som Mia själv har skrivit är också riktigt bra! (Mias hemlighet & Asyl) :)

2008-08-11 Kl: 10:06:09
dilnaz skriver:

gud, jag som alltid längtat efter att växa upp . Nu tack vare dej vet jag att jag ska ta vara på denhär tiden ! ;-)

2008-08-11 Kl: 13:18:34
URL: http://diilnaz.blogg.se/
Kajsa skriver:

Ja dom böckerna är verkligen jätte bra! Älskar böcker som är baserade på sanna händelser. Även om det är hemskt att läsa & att det har hänt så känns det viktigt att veta att sånna saker faktiskt händer och att det gör det här också.

2008-08-11 Kl: 15:01:31
URL: http://ekgc.blogg.se/
Andrea skriver:

oh, jag alskar dom bockerna! har last alla, och det ar mina absoluta favoriter.

2008-08-11 Kl: 16:13:40
URL: http://aaandreeeaaa.blogg.se/
Malin skriver:

Jag och en kompis gjorde egna chips när vi var små. Jag kommer inte ihåg hur vi gjorde men dom blev jättegoda! Jag tror man ska göra dom tunna och med mycket krydda!

2008-08-11 Kl: 16:36:16
URL: http://walin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0