Lördag

Tjenare! Mår ni bra idag? Jag mår bra, lite trött bara nu när jag börjat jobba, är inte alls van vid att gå upp tidigt men lika bra att vänja sig. Idag gick vi upp typ 10 och vi har bara tagit de lugnt, ska snart ner till stan och kolla lite innan Klara tar tåget hem. Igår var vi på fest hos Stoffe's kompis Johan, dom skulle ut sen och då stack vi hem och sov, Klara kommer ju inte in någonstand här utan falskleg eller nått, men det var skönt att åka hem och sova eftersom jag har varit helt död denna veckan.

Funderar på om jag ska ut ikväll eller inte, Stoffe och hans kompisar ska ut, jag får ringa och kolla med Gajic och hon vill med, och jag säger det igen, Ja hon är serb! Haha. Jag har blivit matchad med 3 nya familjer på endast 2 dagar, känns väldigt bra dom bor på olika platser allihopa så det är väldigt svårt att bestämma eller om man ska hoppa alla och vänta på andra familjer. Just nu lutar det åt en familj som bor 15 min med bil från San Francisco. Nu ska vi ta på oss och kila iväg.. Hörs senare när jag kommer hem igen!

Puss & kram /MIRRE

Pauliina skriver:

Sv: hahaha så sant^^

2008-08-02 Kl: 22:47:32
URL: http://pauliina22.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0