Lördag

Tja babes!
Vi kom nyss hem från stan, har shoppat lite underkläder och käkat thaimat (första gången Sora åt på thairestaurang, spännande, hon gillade det iallafall). Igår shoppade jag massor från BikBok, älskar den affären man hittar alltid någon, jag köpte bla. två par jeans som jag aldrig hittar annars så det var jätte bra. Vi hyrde film också som vi ska kolla på ikväll "The signal" heter den, jag uppfattade den som att den ska vara i samma gener som "28 veckor senare" med någon slags sjukdom som alla blir smittade av. Den är säkert bra. Me loves HEMMAKVÄLL, haha! Föredetta Bogart's, man samlar ju poäng med sitt bonuskort så nu har jag 30:- på det. Riktigt bra! Ikväll ska vi hem till min pappa och kolla på filmen och göra egna chips och mysa lite. På måndag är det jobb igen, helgen går så fort.. Men nu har jag antagligen bara tre dagar kvar på jobbet, riktigt skönt eller så jobbar jag till fredag sen är det "avskedsmiddag" hos Sora på fredag, ska bli så roligt men sorligt på samma gång. Nu ska vi iväg till pappa, blir min mini bil.. Mamma kommer snart hem hon har varit iväg en natt och då har jag kunnat köra med hennes mini, wiho!

/MIRRE 


Ester skriver:

Vad härligt det låter med en mysig hemmakväll. Jag tror nog bestämt att jag kör på samma :P

2008-08-16 Kl: 17:25:13
URL: http://superkatze.blogg.se/
emilie skriver:

ha en trevlig kväll. ;*

2008-08-16 Kl: 17:33:54
URL: http://blommigaskor.blogg.se/
Clara skriver:

skit cool bild!

2008-08-16 Kl: 21:07:34
URL: http://cbengtsson.blogg.se/
anna skriver:

kan du lägga ut bild på jeansen? hade varit kul att se hur dom ser ut eftersom mitt största problem är jeans och det e inte storleken som e problemet utan att hitta själva fina jeans ! :)

2008-08-16 Kl: 23:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0